Ideeën voor all-road / adventure bike?

GhostRider-94

Rookie
10 mrt 2011
10
0
Beste forumleden,

Na het behalen van mijn motor rijbewijs ben ik van plan om deze zomer een motor te gaan kopen.
Ik ben op zoek naar een all-road adventure bike. Een beetje een multistrada 1200s idee.
Echter vind ik het model voor 2010 niet zo mooi. Ja van de zijkant en de achterkant wel maar de voorkant knap ik helaas op af.

Nu wil ik heel graag aan jullie vragen of jullie misschien nog leuke ideeën hebben die een beetje betaalbaar zijn.
Budget is om en nabij de € 3.000.-

Ik heb al een beetje zitten kijken naar een Cagiva navigator en een elefant, een V-strom en natuurlijk de gs modellen van BMW.
Maar tot op heden kom ik er nog niet helemaal uit wat de beste keuze is en dan ook daadwerkelijk de mooiste is.

Omdat ik lang niet alle modellen ken en jullie waarschijnlijk wel zou ik graag willen vragen of jullie jullie interesse met mij willen delen.


Alvast dank! :)
 
Een Africa Twin 750 is wellicht een leuke optie. Zien er goed uit, oerdegelijk, prima comfort voor langere stukken en genoeg koppelen onder. Nee het is zeker niet de snelste maar voor menig motorrijder waarschijnlijk wel genoeg en voor 3000,- euro heb je waarschijnlijk een hele nette.
 
Bedankt voor de reacties.

Een africa twin zou kunnen inderdaad. Een XT660Z is een hele mooie motor zo te zien maar ik ben bang dat dit niet
gaat lukken binnen het budget.

De mooiste ga ik inderdaad echt niet vinden binnen dat budget. Maar een V-strom zou wellicht ook nog een optie zijn.

Bedankt voor het meedenken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan