Idee: de Motor-Forum Awards!

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Kreeg net een idee, het zou misschien wel leuk zijn om hier aan het eind van het jaar een verkiezing te houden met verschillende categorieen, waar men zijn of haar motor van het jaar kan kiezen, in diverse groepen dus.

Ik zie het zo voor me:

-Verkiezing motor van het jaar

-Verkiezing Sportmotor van het jaar

-Verkiezing Toermotor van het jaar

-Verkiezing Mooiste motor van een Motor-Forum user(dus welke user heeft de mooiste motor)

-Naar welke motor kijk je het meest uit? (dus naar welke fiets van volgend jaar gaat je aandacht uit)

-Verkiezing Lelijkste motor van het jaar


Zo, dit is slechts een opzetje, als iemand nog aanvullingen of wijzigingen heeft, hoor ik het graag. :)

Wat vinden jullie van het idee?
 
slecht idee, iedereen kiest ze eige fiets en voor meeste sleutelwerk wint nitromax toch
 
slecht idee, iedereen kiest ze eige fiets en voor meeste sleutelwerk wint nitromax toch
We kunnen het zo doen natuurlijk dat men slechts kan kiezen uit bepaalde modellen bij elke verkiezing, dus alleen modellen die dit jaar nieuw op de markt zijn gekomen of zijn gewijzigd dit jaar.

Dus mijn FZR400 zal er niet tussen staan. ;)
 
Mwah niet nodig toch? :)
Je vergeet crossmotor, super motard en andere naked bikes enzo.

En van M-F ; ieder z\'n eigen smaak, dus ja, stel dat R1 als mooiste eruit komt, dan is de helft het er oneens mee! :)
 
Laatst bewerkt:
Er kunnen idd nog meer categorieen bij, zoals Naked Bikes enzo...
 
en verkiezing pechvogel van het jaar??
lul van het jaar???
bitch van het jaar???

miss motorforum???

\'t zijn maar enkele ideetjes
 
Aan de poll te zien zijn de meesten wel voor, nu nog graag serieuze input. :)

Ruud, wat is jou mening hierover als opperhoofd van deze club? :)
 
Moet ruud dan voor alles z\'n zegen geven?
Als je graag een m-f award houdt.. organiseer er eentje :)
 
Heren (en eventuele dames)...

Wie ben ik om het tegen te houden? :) Jullie maken het forum, ik zorg alleen dat het in goede banen geleid wordt, samen met de modjes...

Dus van mij mag je hoor :)
 
Heren (en eventuele dames)...

Wie ben ik om het tegen te houden? :) Jullie maken het forum, ik zorg alleen dat het in goede banen geleid wordt, samen met de modjes...

Dus van mij mag je hoor :)
Oke, ik ga me er wel mee bezighouden, ik heb nog even, het is nog niet het eind van het jaar.

Binnenkort meer info. :)
 
leuk man...er worden ineens allerlei dingen bedacht...ongekend..

zou dit komen door het mfcd initiatief??

mmm...i ll never know.. :)
 
ja doe maar, laat iedereen maar een poll uitgeven op de voorgestelde onderwerpen

wat zijn de prijzen ?
 
wat zijn de prijzen ?

Voorstel:

1. een nacht met Miss/Mister Motor-Forum
2. een nacht met Miss Bitch/Mr. Asshole
3. een nacht met Nitromax

\"Een nacht met\" betekent natuurlijk: praten over politiek, de rol van de vrouw in het hedendaagse arbeidsproces, hoe hebben ze die beelden op dat Paaseiland gekregen, hoe wordt een voetbal eigenlijk van binnenuit dichtgenaaid, blijven scheermesjes echt scherper onder een piramide en mag Louis van Gaal nog wel in Nederland wonen.
 
Voor de dames: een nacht met mij :+
Voor de heren: een nacht met Tineke! :P
 
Op Woensdag 21 november 2001 21:42 schreef Erik van Dam het volgende:3. een nacht met Nitromax

Zal Cora leuk vinden !

\"Een nacht met\" betekent natuurlijk: praten over politiek, de rol van de vrouw in het hedendaagse arbeidsproces, hoe hebben ze die beelden op dat Paaseiland gekregen, hoe wordt een voetbal eigenlijk van binnenuit dichtgenaaid, blijven scheermesjes echt scherper onder een piramide en mag Louis van Gaal nog wel in Nederland wonen.

Ow, dan is het anders :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan