Idee nieuw forum

k-jah

MF veteraan
15 nov 2003
6.781
19
.be
Ok mods en admins (en andere mensen) ik heb een ideetje voor een nieuw forum (vermoord me niet als het een slecht idee is, het is maar een voorstel). Het zou gaan om een test-forum. Hier kunnen gebruikers van dit forum hun ervaringen delen met andere gebruikers over motoren, kleding,...
Ik dacht dat niet zo'n heel slecht idee was...
 
Misschien ben ik te blond, maar ik snap ff niet wat je bedoelt :?
 
Mmm...misschien met een voorbeeldje:
Ik heb een momo helm. Ik heb hier en daar wat minpuntjes die ik heb opgemerkt. In dat nieuwe forum zou ik die kunnen meedelen met andere gebruikers die op hun beurt hun voordeel mee halen bij een eventuele aankoop. Duidelijker :P ?
 
Mmm...misschien met een voorbeeldje:
Ik heb een momo helm. Ik heb hier en daar wat minpuntjes die ik heb opgemerkt. In dat nieuwe forum zou ik die kunnen meedelen met andere gebruikers die op hun beurt hun voordeel mee halen bij een eventuele aankoop. Duidelijker :P ?
wat voor forum is dit dan ?
lijkt er de laatste tijd meer op een thee kransje maar dat zal het seizoen wel zijn :X :X :X
 
Wat is er mis met dit forum dan ? |(


stupid.gif
 
Owww, misschien heb ik me verkeerd uitgedrukt: het zou een onderdeel worden van dit forum (MOEST het erdoor komen).

Duizendmaal excuusjes voor de misverstanden :)
 
Een klaagmuurtje...zo vind ik persoonlijk die enorme ruimte in jou onderschrift vervelend, kzie er ook het nut nog niet van.























BETER sponshbob
 
Terug
Bovenaan Onderaan