Idee voor Alarm?

En dan komen de 'boeven' hiermee aanlopen naar jou motor:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8758 (DealeXtreme - Cool Gadgets at the Right Price - DX Free Shipping Worldwide)

sku_8758_1.jpg


Voor 26dollar te bestellen en heb je in een keer niets meer aan je alarm van een paar 100euro.
 
leuk, alles thuis beveiligen, maar bij de drogist issie ineens weg :+

er zijn grenzen.
Goede verzekering en slim/goed op slot zetten tegen de opportunisten.
 
En dan komen de 'boeven' hiermee aanlopen naar jou motor:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8758 (DealeXtreme - Cool Gadgets at the Right Price - DX Free Shipping Worldwide)

[http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_8758_1.jpg (afbeelding)]

Voor 26dollar te bestellen en heb je in een keer niets meer aan je alarm van een paar 100euro.


WAAAAAHH zon ding wil ik ook!!

en dan ermee rondrijden door de stad, al die GPS-sletjes raken dan verdwaald :+
 
ik snap ff niet waarom die dingen gemaakt worden,

anders dan eerder voorgesteld voor het dievengilde maar daar adverteert men natuurlijk niet mee
 
ik snap ff niet waarom die dingen gemaakt worden,

anders dan eerder voorgesteld voor het dievengilde maar daar adverteert men natuurlijk niet mee
Er zijn ook bepaalde criminelen die niet gevolgd willen worden door de politie en die hebben dan standaard zo'n ding in de auto zitten.
 
~
Heb jij je motor bij je bed staan? :/[/quotte]niet meer,ben verhuisd en de trap omhoog gaat met mijn motor ff niet.

in mijn vorige woning had ik in de achtergevel twee schuifpuien,eentje naar woonkamer en de andere naar de slaapkamer en zodoende stond mijn motor dus inderdaad naast mijn bed.

wel ligt er nu een versnellingsbak en een nieuwe voorvork onder mijn bed
 
ik heb een alarm systeem laten plaatsen bij de suzuki dealer, dus alarm die je krijgt bij aankoop van suzuki.
En is geen reet waard, wel 300€.
Er zit een kantel sensor in, die max 1.5° per seconde mag bewegen.
Maar als je er tegen stampt of iets los draaid gaat hij niet af!!
En bij het losmaken van de zadel ook niet, en kan je zo de spanning af zetten. zou een inwedig batterij moeten hebben, maar werkt langs geen kanten!!
Beste is zelf een alarm maken is heel gemakkelijk, en zul je niet aan 300€ komen. en meerdere sensoren oplaatsen, zoals schakelaars op beide zetels. Waarschuwing bij het naderen van de motor,.....
bij mijn volgende motor maak ik zelf wel eentje.

Mijn alarm (spyball) heeft noodstroom. Geen idee of het alarm af gaat bij het loshalen van m'n zadel. Ga ik vandaag direct eens checken.
 
ik snap ff niet waarom die dingen gemaakt worden,

anders dan eerder voorgesteld voor het dievengilde maar daar adverteert men natuurlijk niet mee

Vergaderingen bijvoorbeeld waarbij vertrouwelijke informatie besproken wordt. In Amerika hebben bioscopen deze dingen ook zodat er in de bioscoop niet gebeld kan worden. Zo zijn er nog wel wat situaties.

WAAAAAHH zon ding wil ik ook!!

en dan ermee rondrijden door de stad, al die GPS-sletjes raken dan verdwaald :+

Ze werken tegen radio signalen, dat is wat anders dan GPS ;)


Felon is een film over een nette man die een inbreker met een honkbalknuppel met een klap doodslaat. Hij gaat vervolgens de gevangenis in voor doodslag. Omgekeerde wereld, beetje vergelijkbaar met de straffen die dieven hier krijgen. Bereid je voor op een ultiem gevoel van machteloosheid bij die film.
 
Vergaderingen bijvoorbeeld waarbij vertrouwelijke informatie besproken wordt. In Amerika hebben bioscopen deze dingen ook zodat er in de bioscoop niet gebeld kan worden. Zo zijn er nog wel wat situaties.Ze werken tegen radio signalen, dat is wat anders dan GPS ;)


Felon is een film over een nette man die een inbreker met een honkbalknuppel met een klap doodslaat. Hij gaat vervolgens de gevangenis in voor doodslag. Omgekeerde wereld, beetje vergelijkbaar met de straffen die dieven hier krijgen. Bereid je voor op een ultiem gevoel van machteloosheid bij die film.


Deze film heb ik laatst nog gezien. schoolvoorbeeld van de belachelijke rechten. Al vond ik het wel erg bruut wat zijn celmaat deed voor vergelding :X
 
Is het niet mogelijk om een soort verfbom te fabriceren die een vertraging heeft voordat ie actief wordt,hij bv in een contaier/busje afgaat,zit alles onder de verf inclusief ev dieven(ja ,ik weet het...ook de motor)
 
Jij bent zeker spyball/redalert gewend? :P

Nee, maar als ik de topics over die dingen lees.. :X

Trouwens, die K1 van mij heeft een briljant "alarmsysteem". Daar hebben die Duitsers goed over nagedacht...
Standaard een plasje olie onder de motor... O-) Hmmmm...
 
De ratten zijn minder geinterresseerd in oude brikken en ratbikes ;)

Volgens mij kan een mooie lelijke kras (of deukje) op de tank 'beveiligingswonderen verrichten' :Y
 
Mijn alarm (spyball) heeft noodstroom. Geen idee of het alarm af gaat bij het loshalen van m'n zadel. Ga ik vandaag direct eens checken.

Die van mij is van Meta.
Zou ook een geintegreerd back-up accu moeten hebben, maar bij het uittesten heb ik er niks van gemerkt. B|
En zou extra aansluitingen moeten hebben voor schakelaars, ja hoor die zijn er ook niet.
Maak mijn volgende toch wel zelf. En bespaar ik me die 300€.

Alarmsysteem plaats ik er niet op, om het stelen te vermijden. Daar betaal ik extra voor bij mijn verzekeraar, dus kan me gestolen worden.
Ik wil gewoon dat het waarschuwingen geeft bij het naderen van de voertuig, en alarmeert bij het omkanteln of eender welke stoot. Zodat ze er geen schroefje ofzo losdraaien.
 
Ik wil een ZZR1400 kopen volgend jaar,
misschien dat ik een bewaker moet gaan inhuren?

hmm....!!! lol

Ik bied me aan (Gediplomeerd en al :+ ).

Ik zit ook met hetzelfde probleem binnenkort, heb een berging aan de voorkant van me huis, maar helaas past daar never nooit een motor in....

Dus zal ik hem buiten onder me afdak (Die binnenkort gebouwd gaat worden) zetten, dus dat worden flink wat sloten en een grond/muuranker erbij kopen.
 
En dan komen de 'boeven' hiermee aanlopen naar jou motor:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8758 (DealeXtreme - Cool Gadgets at the Right Price - DX Free Shipping Worldwide)

[http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_8758_1.jpg (afbeelding)]

Voor 26dollar te bestellen en heb je in een keer niets meer aan je alarm van een paar 100euro.

Ok, dan maak je een GPS tracker die meldingen doet via het RAM mobile netwerk.
})
 
(rond 44 seconden)

Wordt hier gebruikt voor blik, maar is uiteraard ook toepasbaar voor een motor. Ga je wel merken in de elektricitieitsrekening.

For real: Volgens mij kun je je spullen alleen veilig stellen als je ze inpandig bewaart (en dan nog...). Anders ben je nooit zeker. Er is altijd een manier om spullen te stelen of slopen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan