Idee voor meer bekendheid

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Door de Corné Klijn thread geinspireerd dacht ik dat het misschien wel een idee is om hem een mailtje te sturen (iemand zijn emailadres?) met de vraag of hij in zijn programma eens aandacht kan besteden aan dit forum, dus gewoon het noemen van de URL is genoeg.

Op deze manier kunnen we mooi wat aandacht krijgen voor dit forum, het is iig het proberen waard.

We moeten dan alleen wel die Corné Klijn thread eerst verwijderen, is nl. niet al te positief. })

Ideetje? :)
 
Of laat hem gewoon reageren :?

http://www.omroep.nl/nps/kortenklijn/mail.html (Hier kunnen we heb bereiken)
 
Laatst bewerkt:
Ik niet, heb hem zitten trashen
Denk niet dat ie op een mailtje van mij staat te wachten :)
Maar we kunnen ook motortv/Chemaine aanschrijven, daar hebben we toch ook geen kritiek op })
Had ik ook al aan zitten denken, om motor-tv te mailen, maar denk niet dat zo\'n TV programma aandacht wil besteden aan dit forum, maar goed, het is het proberen waard. :)

Wat zegt Ruud hiervan? :)
 
Corne heeft nu als het goed is een berichtje van mij in zijn mailbox zitten.
En nu maar hopen dat ie er iets mee doet.
 
Thx lui!

Denk dat \'alle middelen\' gebruikt mogen worden hoor!

Heb ook eens een stel emails verstuurd naar motor, moto73, kicxstart, etc....
 
Thx lui!

Denk dat \'alle middelen\' gebruikt mogen worden hoor!

Heb ook eens een stel emails verstuurd naar motor, moto73, kicxstart, etc....
Mooi maar moeten we die thread over Corné Klijn niet verwijderen? :?

Als hij dat leest werkt hij zeker niet mee. :)
 
Hmm, na 20 augustus (2044 bezoekers) zijn we nooit meer boven de 1000 bezoekers op 1 dag gekomen. :(
 
is op 20 augustus ofzo niet de teller van ALLE pagina\'s naar enkel de index verhuist?
 
Yep!!

De telling is nu anders omdat er alleen op de frontpage een teller staat, niet meer op alle pagina\'s! Vandaar!!
 
Ik heb trouwens het idee dat het de laatste dagen weer wat beter gaat met het aantal bezoekers, iets meer drukte en weer wat nieuwe bezoekers die regelmatig terugkomen, zoals Maximum bijvoorbeeld.
 
Ja, had ik ook gezien ja...mooi zo!

Ben benieuwd wanneer we het \"breakingpoint\" bereiken...2000 bezoekers per dag (met de nedstat teller nog op elke pagina zoals we voorheen hadden)
 
Ik heb trouwens het idee dat het de laatste dagen weer wat beter gaat met het aantal bezoekers, iets meer drukte en weer wat nieuwe bezoekers die regelmatig terugkomen, zoals Maximum bijvoorbeeld.
Hier ben ik het mee eens. Meer nieuwe onderwerpen en mensen. Ik krijg zelfs het idee dat het forum groot begint te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan