Idee voor special paint

Niekje

Rookie
3 mei 2003
1
0
Emmen
Ik wil graag mijn motor overspuiten ( lichte schade gehad :( zonde maarja ) nou wil ik wat ideetjes opdien voor het mooi overspuiten van de kappen en waar je dan bv stickers kunt kopen

alvast bedankt groetjes Niek
 
ik heb laatst iets moois gezien, ik dacht nog als ik een keer schade rij dan ga ik ook kijken voor die kleur.
was wel een scooter waar ik het bij zag :?

heb je vast ook wel eens gezien, het is een "olie-kleur" hmmm hoe moet ik dat uitleggen.....

je kent het wel als er op straat wat olie ligt en het gaat regenen dan komt er zo'n mooi laagje op te staan met allemaal oliekringen en verschillende kleuren DAT IS NOU WAT IK BEDOEL... zal ook wel heel erg duur zijn

is misschien een leuk ideetje
 
Chameleon, nog mooier. Van welke kant je ook kijkt elke keer zie je een andere kleur. Drama bij schade
 
Chameleon, nog mooier. Van welke kant je ook kijkt elke keer zie je een andere kleur. Drama bij schade

Idd, wanneer je Chameleon of Parelmoer lak hebt en je hebt schade, dan is het NOOIT meer identiek te spuiten...blijf je altijd zien! :X
Maar ik vind het wel erg mooi! :9~
 
jah, en die chameleon zijn geloof ik een paar honderd dollar per pot :P

"t kost wat, maar dan hebbie ook wat"
 
Ik hoorde laatst een origineel idee:

Rijd met een tas vol blikken verf-restanten naar de dichtstbijzijnde scouting-groep en vraag de bevers (4-7 jaar) om je fiets te schilderen. Of je 't resultaat mooi zult vinden is natuurlijk te betwijfelen, maar origineel wordt hij zeker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan