ideetje ?

goed idee, geen bangmakerij hier

Hoezo bangmakerij?
Het is helaas de waarheid, en die moet je onder ogen durven zien!
Het houd je zelf scherp !

Nog even en we mogen ook geen negatieve geluiden over motoren plaatsen..

Dus voor mij, gewoon doorgaan met je eigen ervaringen opschrijven. Helpt ook bij het verwerken van het één en ander! En je maakt andere wakker met wat voor een hobbie ze te maken hebben!
 
slecht ideetje als je het mij vraagt.
zoals al vaker gezegd: als je het niet lezen wilt dan klik je er niet op.

ik denk, nee ik weet wel zeker, dat zoveel topics hier een enorme inpact hebben op de mensen die dit forum afstruinen. ik ben me zoveel bewuster van de kwetsbaarheid die je op de motor hebt door al die topics hier.

ik denk dat het goed is dat ze er staan, al is het alleen maar om je wat bewuster te maken van de enorme gevaren op de weg...
 
Ik ben het wel eens met de 2 posts boven mij...


We leven (helaas) niet in de ideale wereld en om het dus te gaan ontkennen door er niet meer over te gaan berichten is net zoiets als jezelf voorliegen.

Er mogen wel topics geplaats worden over de leuke dingen en ervaringen,maar waarom niet over de negatieve kanten.
Juist dit soort topics doen je beseffen waar we mee bezig zijn,houden je alert en wakker en drukken waar nodig je met de neus op de feiten/harde realiteit.

Het is eenieders recht om zij/haarn gevoelens te kunnen/mogen delen indien hij/zij daar aanleiding cq behoefte tot heeft.

Als je het niet wilt lezen,dan klik je er gewoon niet op.

*No offence offcourse...
 
Ik ben het niet met HELLdesker eens.

Je moet niet alles willen regelen. Het lijkt me prima dat mensen zich een beetje inhouden bij het posten over ongelukken, niet elk kranten-berichtje overpennen enzo. Dat is toch ook al afgesproken?

Maar wanneer je de nasleep van een ongeluk ziet kan dat je behoorlijk aangrijpen, dat wil je dan toch ergens kwijt, liefst bij mensen die je emoties begrijpen? Daarvoor is het MF toch een prima medium? Er zijn altijd nog de MODs die de boel in de gaten houden en kunnen ingrijpen wanneer het uit de hand loopt.

Ik vind het ook jammer dat veel mensen meteen om een slotje beginnen te zeuren in zo'n topic als dat van DeKleef, bedenk eerst eens waarom hij dat stukje schreef, hij zit ergens mee en moet dat kwijt, is dat nou zo'n probleem :?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het niet met HELLdesker eens.

Je moet niet alles willen regelen. Het lijkt me prima dat mensen zich een beetje inhouden bij het posten over ongelukken, niet elk kranten-berichtje overpennen enzo. Dat is toch ook al afgesproken?

Maar wanneer je de nasleep van een ongeluk ziet kan dat je behoorlijk aangrijpen, dat wil je dan toch ergens kwijt, liefst bij mensen die je emoties begrijpen? Daarvoor is het MF toch een prima medium? Er zijn altijd nog de MODs die de boel in de gaten houden en kunnen ingrijpen wanneer het uit de hand loopt.

Ik vind het ook jammer dat veel mensen meteen om een slotje beginnen te zeuren in zo'n topic als dat van DeKleef, bedenk eerst een waarom hij dat stukje schreef, hij zit ergens mee en moet dat kwijt, is dat nou zo'n probleem :?
Ik postte
Op woensdag 28 mei 2003 07:54 schreef HELLdesker het volgende:
Alleen topics over ongelukken openen als je zelf een ongeluk hebt gehad of er 1 van dichtbij hebt zien gebeuren.
Dus waar ben je het dan niet mee eens :? Want jij zegt dus eigelijk hetzelfde als ik. Iemand die iets heeft meegemaakt schrijft het van zich af hier op M-F.
MAAR naar mijn bescheiden mening hoef je ook weer niet elk ongeluk oid op M-F te gaan posten.

Op zich kan ik me ook wel weer vinden in jou standpunt om niet alles te willen regelen..

Twas dus geen bijster goed idee ;)
 
Laatst bewerkt:
Er zijn al afspraken over en topics die niet aan de door jou aangedragen regel voldoen gingen meestal toch wel al op slot.
Twas maar een ideetje hoor, kwist niet dat je je aangevallen voelde.

(en zoals hierboven al gezegd was het geen bijster goed idee ;) )
 
Op woensdag 28 mei 2003 11:22 schreef HELLdesker het volgende:Ik postte :
Alleen topics over ongelukken openen als je zelf een ongeluk hebt gehad of er 1 van dichtbij hebt zien gebeuren. Dus waar ben je het dan niet mee eens :? Want jij zegt dus eigelijk hetzelfde als ik. Iemand die iets heeft meegemaakt schrijft het van zich af hier op M-F.
MAAR naar mijn bescheiden mening hoef je ook weer niet elk ongeluk oid op M-F te gaan posten.

Op zich kan ik me ook wel weer vinden in jou standpunt om niet alles te willen regelen..

Twas dus geen bijster goed idee ;)


nee, jij postte meer, jij schreef ook zoiets als:: "dus, wat mij betreft een slotje"

nou kijk, dat van dat slotje, daar ben ik het dus niet mee eens......
 
Hoezo bangmakerij?
Het is helaas de waarheid, en die moet je onder ogen durven zien!
Het houd je zelf scherp !

Nog even en we mogen ook geen negatieve geluiden over motoren plaatsen..

Dus voor mij, gewoon doorgaan met je eigen ervaringen opschrijven. Helpt ook bij het verwerken van het één en ander! En je maakt andere wakker met wat voor een hobbie ze te maken hebben!
Wat ik net ook al postte.. Zolang het je eigen ervaringen zijn is idd M-F een ideaal medium om je ervaringen te delen. Het gaat/ging mij alleen om ongelukken waar je niet of nauwelijks bij betrokken bent. Ik zie elke ochtend op de 75 km woon-werk wel ongelukken, maar als ik bij elk ongeval moet gaan stilstaan (niet letterlijk) dan stap ik nooit meer in de auto of op de motor. Relativeren af en toe is helemaal niet verkeerd.
 
Nou; waar discusseren we nog dan nog over :?
Als het toch al vast staat.
Kijk, het staat niet echt vast, er geldt eigenlijk hetzelfde als voor nieuws berichten: Niet voor elk ongeluk/nieuwsbericht hoeft een topic geopend te worden en het is zeker niet de bedoeling dat er 5 vergelijkbare berichten in de active-topics voorkomen. Maar als iemand dus bij zo'n bericht zijn gevoelens en dergelijke wil bespreken, dan zie ik het probleem niet zo...
 
nee, jij postte meer, jij schreef ook zoiets als:: "dus, wat mij betreft een slotje"

nou kijk, dat van dat slotje, daar ben ik het dus niet mee eens......
Nou ja, het ging mij om de strekking van het verhaal..

Maar als jij valt over mijn opmerking over het slotje... dan hierbij mijn excuses.
 
Wat ik net ook al postte.. Zolang het je eigen ervaringen zijn is idd M-F een ideaal medium om je ervaringen te delen. Het gaat/ging mij alleen om ongelukken waar je niet of nauwelijks bij betrokken bent. Ik zie elke ochtend op de 75 km woon-werk wel ongelukken, maar als ik bij elk ongeval moet gaan stilstaan (niet letterlijk) dan stap ik nooit meer in de auto of op de motor. Relativeren af en toe is helemaal niet verkeerd.

we zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde...

en wanneer is het je eigen ervaring? als je stapvoets langs een mede motorrijder rijdt met een laken over hem heen?
tja, kan me wel voorstellen dat iemand dat wat doet en dat ie de noodzaak voelt om het van zich af te schrijven.

persoonlijk had ik er geen topic voor aangemaakt, maar als iemand anders daar behoefte aan heeft en hij voelt zich er beter door.... daar heb ik geen problemen mee.
en zoals ik al zei, het lezen van WEER een ongeluk zet je toch elke keer weer aan het denken en het houd je alert.
 
Kijk, het staat niet echt vast, er geldt eigenlijk hetzelfde als voor nieuws berichten: Niet voor elk ongeluk/nieuwsbericht hoeft een topic geopend te worden en het is zeker niet de bedoeling dat er 5 vergelijkbare berichten in de active-topics voorkomen. Maar als iemand dus bij zo'n bericht zijn gevoelens en dergelijke wil bespreken, dan zie ik het probleem niet zo...

Je bent te goed voor deze wereld ;)

Ach ja; je kunt zien hoeveel stof het doet opwaaien voor 1 topic en dat is wat het leuke is aan een forum.
Lekker discusseren. Stel iedereen is het met elkaar eens dan was deze forum wel heel erg :Z :Z :Z :Z :Z
 
Anders een apart onderdeel maken waar een ieder z'n ellende in kwijt kan wat betreft zijn/haar ongeluk of hetgeen wat ze gezien hebben. Kunnen de mensen die hier geen trek in hebben het gewoon uit Actieve Onderwerpen filteren.

Word als ik eerlijk ben echt een beetje ziek van al die shit die er de laatste tijd over M-F uitgestort word.
 
Anders een apart onderdeel maken waar een ieder z'n ellende in kwijt kan wat betreft zijn/haar ongeluk of hetgeen wat ze gezien hebben. Kunnen de mensen die hier geen trek in hebben het gewoon uit Actieve Onderwerpen filteren.

Word als ik eerlijk ben echt een beetje ziek van al die shit die er de laatste tijd over M-F uitgestort word.
:^
 
Als we dan toch bezig zijn... :) een ongeluktopic heb ik nog niet eens veel moeite mee (zeker als het een zware crash was) maar al die zogenaamd enge dingen als "oei die auto sneed me een beetje af" of "mijn achterwiel gleed in die en die bocht 3 millimeter weg, schrikken joh" gaan me wel es de keel uithangen. Ga dan autorijden ofzo... :z
 
Als we dan toch bezig zijn... :) een ongeluktopic heb ik nog niet eens veel moeite mee (zeker als het een zware crash was) maar al die zogenaamd enge dingen als "oei die auto sneed me een beetje af" of "mijn achterwiel gleed in die en die bocht 3 millimeter weg, schrikken joh" gaan me wel es de keel uithangen. Ga dan autorijden ofzo... :z
Of "Aaaarg, Revolution doet naar naar me..." ;)
 
Op woensdag 28 mei 2003 11:49 schreef moturist het volgende::^
Waarom
stupid.gif
:?

Jij als ichtyoloog zou dit moeten kunnen uitleggen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan