Ideetje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet ergens in geloven.
Ik geloof dat jij nog een biertje neemt...
:+
 
Ik wil wel op je schouder gaan zitten met me knie zodat die uit de kom raakt..
Weet je zeker dat je erbij kan..
 
En degene die dat als eerste lukt krijgt een nieuwe motor (btw niet van mij)

Dwergen en mensen met prothesen zijn uitgesloten van deelname. Schouder uit de kom trekken telt ook niet. Bij gebroken arm beslist de jury (o.a. op stijl en techniek). :P
 
Nog een leuk spelletje: appel happen in aardappelpuree... Heb ik een keer gezien bij "Get a Life" een geweldige serie de de laatste 10 jaar niet meer is herhaald (bij mijn weten) zucht...
Get a Life
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En degene die dat als eerste lukt krijgt een nieuwe motor (btw niet van mij)

Dwergen en mensen met prothesen zijn uitgesloten van deelname. Schouder uit de kom trekken telt ook niet. Bij gebroken arm beslist de jury (o.a. op stijl en techniek). :P

..dus een meervoudige breuk levert ook meer punten op??
 
Gaan we op de SM-toer of zo :?
Straks worden er nog spelletjes gespeeld zoals : wie kan er de meeste zweepslagen verdragen :+
 
Voor de mensen die het hebben gemist, dat elleboog likken komt hier vandaan.. (Tsja Pooh weer ;) )
 
Ik geloof dat deze competitie er bij ingeschoten is afgelopen zaterdag. De Apache heeft ons iig al verslagen, mbt een soortgelijke actie:

De Apache-helicopter kan bij het afvuren van raketten zijn eigen staartrotor beschadigen en daardoor is er een risico dat de helicopter zou kunnen neerstorten.

Bij onderzoek van de Britse en Amerikaanse luchtmacht, na gebruik van de helicopter in Afghanistan, is gebleken dat bij het afvuren van de zware Hellfire-raketten, waarvan elke Apache-helicopter er acht van heeft, de staartrotor kan beschadigen en daardoor de helicopter onbestuurbaar zou kunnen raken.

frontpage.fok.nl/news.fok?id=17112
 
wat in hemelsnaam heeft een apache helikopter te maken met een half maand oude topic over een ellebooglikwedstrijd? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan