Idiote opmerkingen van niet-racers topic

Leuk dat dit topic weer tot leven komt!

Zoals ik op 2 uren na, exact een jaar geleden ook zei:

Voor de nieuwkomers: Gewoon even vanaf het begin doorlezen!
Lijkt wel alsof ik ieder jaar bovenstaande woorden even mag herhalen :] :]
 
Briljant topic :)

Misschien niet de meest typische opmerking voor de mannen maar de vrouwen hebben hem vast en zeker wel eens gehoord :+

Ik ging mijn eerste circuit motor ophalen.
Op de terug weg bij de benzine pomp gestopt om even een bakkie te drinken en nog maar is naar de nieuwe aanwinst te kijken.
Komt er een man aan lopen die een praatje begint: Zo jongens mooie motor die gaat vast heel hard :? Waarop er terug gereageerd wordt en vervolgens kijkt de man naar mij: ow en jij mag hem zeker poetsen? Euhhh.... nee meneer de motor is van mij |(

Stond die dan met z'n kin op de straat stenen :9
 
Laatst bewerkt:
Laten we eens wat opmerkingen verzamelen die we horen van mensen die niet aan racen doen.

Hier mijn toppertjes:

"Nee, daar begin ik niet aan. Als ik op een circuit ga rijden kan ik mezelf niet in de hand houden"
(kennelijk willlen ze daar mee aangeven dat ze dan heel snel zouden zijn?)

"en, win je vaak?"

"Zo, ga je weer lekker crossen?"

"Doe je volgende week ook mee aan de TT?"
(dan leg ik meestal droogjes uit dat het daar om de wereldkampioenschappen gaat, en ik daar nog niet helemaal aan toe ben...)

"hoe hard gaat jouw motor?"

En ooit was ik op weg naar Croix met een collega aan het bellen, waarop ze (ja het was een vrouw) afsloot met:
"zit je nu al op je motor te racen?"


Eigenlijk was met dit eerste commentaar alles al gezegd.... Maar goed, de rest is ook vast leuk. :] :] :] :] :] :]
 
Eigenlijk was met dit eerste commentaar alles al gezegd.... Maar goed, de rest is ook vast leuk. :] :] :] :] :] :]
Met het hoe hard het gaat zeg ik altijd....uuuhhhh weet ik niet,topsnelheid is op de meeste circuits niet echt belangrijk.....huuuhhhh :? zie je ze dan kijken.
Ik zeg dan toch op Zandvoort denk iets van 240 :? rechte eind...Assen wat hoger.
Oja ga je ook zo plat met de knie over de grond :? ....geen reactie van mij.
Paar straatrijders op het werk die niet eens in de buurt van een circuit komen maar wel af en toe Rossi volgen op TV :+ en hem nog steeds de beste vinden _O- en niet eens weten wie op de fabrieksducati's rijden :X
Ik bemoei mij zelden met hun motorgesprekken want mijn reactie's zouden wel eens vernederend kunnen zijn.
Enne ééntje rijd een Harley de beste motor die hij ooit heeft gehad,ooit kom ik ook volgens de Harleyrijder op zo'n ding te rijden.
Laatst moest er een nieuw achterbandje op zijn bandenmontageman is meen iets van 2/3 uur bezig geweest om de achteras uit te rammen,dat moet je natuurlijk niet aan mij vertellen...schijtmatriaal uit de USA. uit W.O 2.
De opmerking van ik rij mij vast dood op een motor,pfffff heb je dat al meegemaakt dan ;)
 
Laatst bewerkt:
Heel herkenbaar.....Zoals een aantal wel weten rijdt Rules op een 748 en ik rij op een 916 op het circuit...hoe vaak er wel niet gezegd wordt 'goh Roel jij rijdt op de 916 toch en Petra op de 748' Als we dan vertellen dat het andersom is krijg je ook regelmatig rare gezichten....
 
Met het hoe hard het gaat zeg ik altijd....uuuhhhh weet ik niet,topsnelheid is op de meeste circuits niet echt belangrijk.....huuuhhhh :? zie je ze dan kijken.
Ik zeg dan toch op Zandvoort denk iets van 240 :? rechte eind...Assen wat hoger.
Oja ga je ook zo plat met de knie over de grond :? ....geen reactie van mij.
Paar straatrijders op het werk die niet eens in de buurt van een circuit komen maar wel af en toe Rossi volgen op TV :+ en hem nog steeds de beste vinden _O- en niet eens weten wie op de fabrieksducati's rijden :X
Ik bemoei mij zelden met hun motorgesprekken want mijn reactie's zouden wel eens vernederend kunnen zijn.
Enne ééntje rijd een Harley de beste motor die hij ooit heeft gehad,ooit kom ik ook volgens de Harleyrijder op zo'n ding te rijden.
Laatst moest er een nieuw achterbandje op zijn bandenmontageman is meen iets van 2/3 uur bezig geweest om de achteras uit te rammen,dat moet je natuurlijk niet aan mij vertellen...schijtmatriaal uit de USA. uit W.O 2.
De opmerking van ik rij mij vast dood op een motor,pfffff heb je dat al meegemaakt dan ;)

Ja, de opmerking "ik rijd mij hardstike dood als ik ga motorrijden" |( .......

En zichzelf dan zo stoer vinden... |(

Leer eerst maar eens rijden zeg ik dan altijd ;)
 
Misschien niet direct over het racen zelf maar hoe reageren jullie vrouwen of vriendinnen erop als je bijvoorbeeld weer onderdelen heb gekocht/besteld en de postcode komt of er is weer iets stuk en er komt weer een dikke rekening aan?

Ik zit vaak in het buitenland dus laat best wat bezorgen, krijg ik m'n vriendin aan de lijn...oh ik dacht dat is lief die heeft wat besteld voor mij,maar nee hoor weer wat voor dat klote ding!

Paar dagen later komt weer de postbode waarop zij zegt, als het voor de motor is neem het maar weer mee!

soms is ze ook positief hoor, soms haha
 
hoe reageren jullie vrouwen of vriendinnen erop als je bijvoorbeeld weer onderdelen heb gekocht/besteld en de postcode komt of er is weer iets stuk en er komt weer een dikke rekening aan?
Met al die Zalando doosjes voor haar moet ze gewoon niet zeuren O-)
 
Deze zomer op een avond de motor aan het afladen na een dagje mettet:

Sidenote, bij ons in de straat wonen er een paar (oudere) weduwes.

Passeerd de buurman:
"Ha, rij je ook met de moto ?"
*yep, maar meestal enkel op circuit*
"Ah, dan hebben we binnenkort terug een weduwe erbij in de straat"
* :X *

De rest van het gesprek zal ik jullie onthouden :/
 
Krijg ook wel eens commentaar: Heb je het gehoord, daar en daar heeft een motor rijder zich dood gereden. Levens gevaarlijk die dingen.
Kom ik een week later bij hun zeg ik: Heb je het gehoord, daar en daar is heeft een voetganger zich dood gelopen ( aanrijding met een auto) En daar en daar een automobilist heeft zich dood gereden. Levensgevaarlijk

Toen was het gezeik snel afgelopen...
 
Misschien niet direct over het racen zelf maar hoe reageren jullie vrouwen of vriendinnen erop als je bijvoorbeeld weer onderdelen heb gekocht/besteld en de postcode komt of er is weer iets stuk en er komt weer een dikke rekening aan?

Ik zit vaak in het buitenland dus laat best wat bezorgen, krijg ik m'n vriendin aan de lijn...oh ik dacht dat is lief die heeft wat besteld voor mij,maar nee hoor weer wat voor dat klote ding!

Paar dagen later komt weer de postbode waarop zij zegt, als het voor de motor is neem het maar weer mee!

soms is ze ook positief hoor, soms haha

M'n vriendin heeft haar eigen circuitfiets. Dus alles per twee bestellen en verder nooit gezeur :P
 
Ik heb een plaatje van marquez als achtergrond op me laptop. Vaak door mede studenten word er gevraagd. Ben jij dat??? Nee sorry zo plat gaat ik niet door de bocht.
 
Ik heb een plaatje van marquez als achtergrond op me laptop. Vaak door mede studenten word er gevraagd. Ben jij dat??? Nee sorry zo plat gaat ik niet door de bocht.

Zet er dan 1 van jezelf als achtergrond :)

opgelost :)
 
ging een dagje iemand mee kijken... er waren er die dag toevallig een paar gevallen.. zijn opmerking was ook goud.

"hebben die mensen geld te veel ofzo... die vouwen allemaal de fiets of en staan er nog bij te lachen ook :+ "
 
Kan nog net deze vind ik:
" Ik rijd nu minder km's met de auto, zeker ook omdat ik minder naar circuits ga. Het wordt misschien wel goedkoper om een benzine auto te gaan rijden."

"Hoezo, is een benzinetank inbouwen heel duur dan?"
 
Terug
Bovenaan Onderaan