Idiote opmerkingen van racers topic

Tr@x

MF veteraan
1 aug 2002
6.822
400
In navolging van dit topic nu ook maar eens een topic voor de onzin die de heren coureurs zelf allemaal uitkramen.... :+

Veelgehoord:

"Op sturen kan ik 'm hebben maar ik kom teveel vermogen tekort!" :P



Heren, kijk eens naar uzelf in de spiegel en deel uw onzin.....
 
Mooi, dan staattie hier in 't goede topic:

CBR600RR Tim dacht dat Rossi op een 5 cilinder 600cc machine mee deed aan de Superbikes :+
 
_O-

UPP en Tim: jullie kennen elkaar he?

lekker pesten kan geen kwaad! ;)
 
Laatst bewerkt:
De altijd veelgehoorde (en gebruikte):

Ik kon je eigenlijk wel bijhouden maar je ging net iets sneller...duh
 
"Ik ging hard man! In het begin kon ik je goed bijhouden maar toen was je opeens weg."


ff bandjes warm rijden dus :P
 
Eind van het seizoen kwam ik er pas achter dat het niet aan mij lag maar aan de motor.

Zo opperde ik in Okt. '07
;)
= geen onzin maar zo komt het wel over want als het tegen zit komt dat natuurlijk nooit door de coureur zelf :+
 
Laatst bewerkt:
Na het aflaten van de benzine het bijvullen in 2 delen verdelen. Vervolgens bijv. 3 liter vanaf de linker kant in de tank gieten en dan 3 liter vanaf de rechter kant....

"Voor de betere balans en gewichtsverdeling..."

Dan zie je iedereen echt wazig kijken en er serieus op ingaan.... _O-

Sinds ik deze grap de 1e keer gemaakt had is het voor mij echter bijna bijgeloof geworden om het zo te doen.... :X
 
Na het aflaten van de benzine het bijvullen in 2 delen verdelen. Vervolgens bijv. 3 liter vanaf de linker kant in de tank gieten en dan 3 liter vanaf de rechter kant....

"Voor de betere balans en gewichtsverdeling..."

Dan zie je iedereen echt wazig kijken en er serieus op ingaan.... _O-

Sinds ik deze grap de 1e keer gemaakt had is het voor mij echter bijna bijgeloof geworden om het zo te doen.... :X
_O- _O- _O-
 
Na het aflaten van de benzine het bijvullen in 2 delen verdelen. Vervolgens bijv. 3 liter vanaf de linker kant in de tank gieten en dan 3 liter vanaf de rechter kant....

"Voor de betere balans en gewichtsverdeling..."

Dan zie je iedereen echt wazig kijken en er serieus op ingaan.... _O-

Sinds ik deze grap de 1e keer gemaakt had is het voor mij echter bijna bijgeloof geworden om het zo te doen.... :X
_O- _O- _O-

:}
 
Na het aflaten van de benzine het bijvullen in 2 delen verdelen. Vervolgens bijv. 3 liter vanaf de linker kant in de tank gieten en dan 3 liter vanaf de rechter kant....

"Voor de betere balans en gewichtsverdeling..."

Dan zie je iedereen echt wazig kijken en er serieus op ingaan.... _O-

Sinds ik deze grap de 1e keer gemaakt had is het voor mij echter bijna bijgeloof geworden om het zo te doen.... :X

:} :} :}
 
ik wil zelf nog wel eens roepen tijdens circuitdagen

ik verloor remdruk op het laatst van de sessie,
moest wat eerder in de ankers, op het laatst zelfs helemaal geen remdruk meer :N

aangezien mijn conditie beperkt is , heb ik na 20 min de lol er wel dusdanig af
dat ik wat rustiger ga rondtouren :?

deze vind ik tijdens circuitdagen ook geweldig

vraag: heb je je bandenspanning nog gecontroleerd
jaaaa vorige maand nog :z

mensen die als een gek aan hun vering beginnen te draaien ,harder,harder
en vervolgens met een voor hun spiksplinternieuwe onbekende motor de baan opgaan
|(
 
m,n toerenteller is stuk, dus ikben wat voorzichtig met doortrekken O-)

de begrenzer werkt niet denk ik, en ben bang voor zwevende kleppen :/

hij is net helemaal gereviseerd,moet nog inlopen, dus ja......... *D

de 2e versnelling schiet er steeds uit als ik strubben uit kom,scheelt echt seconden :Y

moest wennen aan omgekeerd schakelen, mn GS rijdt ik vaker op, vandaar :X

ben eigenlijk te groot voor een 600 cc,kijk maar eens naar die kleine kuip man :Y

ja,maar hij is van 1998 he,en het is maar 600 cc, die anderen hebben allemaal een dikke duuz,nd '(

bandjes waren al snel op,dus deed ik rustig aan, het begon ook wat te spetteren achterop in mandeveen, had jij dat niet gezien dan? :?

ja,die topsnelheid he, die is niesoheul hoog :N

enfin, komend jaar moet het weer iets harder kunnen als alle smoesjes niet meer kunnen met de nieuwe fiets :+

Dit was een -beknopte- bloemlezing uit seizoen 2007 :+

Oh ja, nog enkel:

ja,maar ik rij een 160 a-bandje :(

die 600-tjes hebbentotaal geen trekkracht, bocht uit raak ik iedereen kwijt ;(

ik moet de baan nog leren kennen 8-) (na 10e keer assen)

de gearing staat verkeerd voor de nieuwe strubben,kost me 3 seconde per ronde })

Dat zijn ze wel zo,n beetje
 
Laatst bewerkt:
ik verloor remdruk op het laatst van de sessie,
moest wat eerder in de ankers, op het laatst zelfs helemaal geen remdruk meer :N

aangezien mijn conditie beperkt is , heb ik na 20 min de lol er wel dusdanig af
dat ik wat rustiger ga rondtouren :?

|(

Die heb ik afgelopen jaar ook gebruikt.. is nog waar ook :X O-)
 
carburateurs staan niet goed afgesteld, trekt niet lekker door
hoorde een bijgeluidje en vertrouwde het niet zo
normaal rij ik veel harder maar heb mijn dag niet vandaag :)
 
het gaat hard met de banden vandaag
als ik dat geweten had , had ik een nieuw setje gemonteerd, kan merken dat ze nu toch wel heel errug minder beginnen te worden O-)

shit zat ik net in een snelle ronde kom ik net voor die bochtencombinatie een 3 minuten piloot achterop die het hele asfalt nodig had _O-

je kunt wel merken dat het asfalt kouder is vandaag
dat scheelt zeker een seconde of 3 :+

er reed de hele tijd een tourmotor (z1000 / xjr 1300)
die me een partij koppel had ,en zo ontzettend laat remde , om vervolgens stil te gaan staan in de bochten
ik kwam er niet voorbij ,maar mijn tijden waren kloten :z

ik kon met gemak de marshall bijbenen ,als ik gewild had ,had ik hem kunnen hebben!!!!!!!!!
(die achterstevoren op de motor ,van de omgeving aan het genieten was)
 
Laatst bewerkt:
Als ik ook een oudere motor zou hebben zou ik veel harder rondgaan , met deze gloednieuwe/duurdere ben ik toch voorzichter...logisch toch

(Net bedacht maar ik kan hem volgend seizoen mooi gebruiken :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan