Idioten met mooi weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou dat ze auto's inhalen maakt me geen zak uit, maar ik heb er echt een gruwelijke hekel aan als een andere motorrijder mij op mijn baan rechts (of links :P ) in haalt. Jij vind dat blijkbaar geen probleem?
Als motorrijders niet doorrijden behandel ik ze ook net als auto's, en haal ik ze net zo droog in. Boeit mij wat :z

If anything, heb je meer ruimte om een motor in te halen.
 
Laatst bewerkt:
Teenslippers zijn heerlijk, maar niet op de motor.

Ben het volledig met de TS eens, gister nog zo'n sukkel gezien.
Oud hok, katoenen broek, t-shirt en sportschoentjes :N

Het enige wat ik voor dat soort mensen hoop is dat ze met ca. 30km/u even een simpel glijertje maken.

Andere mensen dingen verwensen is nog gayer dan oude hokken, katoenen broeken, tshirt's en sportschoenen.

1119422-0you_may_not_be_as_gay_-med.jpg
 
Hoe kan het nou een R1 zijn geweest? GSR en GSX1400. Of je had op de R1 een kenteken wat er niet op hoorde. :+

Het verkeer was zoals ik zei, een provinciale weg en gewoon DRUK, dus 3 banen VOL met verkeer waar je niet even zo langs kan scheuren. Er was geen sprake van lang links rijden ofzo, het was gewoon 3 rijen druk verkeer en het reed weer veelste snel om te kunnen filerijden.
Ik kon dus sowieso geen kant op om ze eventueel wel er langs te laten.. stampvol is stampvol en dan rijd je gewoon mee, tenzij je er veilig tussendoor kan met een beetje normale snelheid. Maar nogmaals.. dat ze zo auto's inhalen prima, maar ga mij niet op mijn rijbaan inhalen als ik gewoon normaal met de drukke meute mee rijd en zelf ook niet sneller kan door de rest. Nouja, kon dus wel sneller, maar die rolstoel of lijkkist hoeft van mij niet.

Iedereen de chips inmiddels gepakt? Ik heb net even lekker een koude douche gepakt, ook wel lekker :)


edit; lezen is trouwens een kunst zie ik, in de OP gaf ik al aan dat het gewoon druk is op die weg... hoe kan ik dan te lang links blijven plakken? Jullie moeten wel blijven lezen hoor, ook al is het vrijdag! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Als er politie had gereden en ze hadden de gelegenheid om er bij te komen, dan was het zeker een EMG. Al zou ik deze twee heren als ik een agent was eerder gewoon een waarschuwing geven en uitleggen wat er mis kan gaan, EMG is 800 euro en ik heb zo'n idee dat ze allebei nog niet zo oud zijn en dus nog denken onsterfelijk te zijn.
 
Koos, zijn deze wegpiraten aan te pakken op grond van een artikel 5, het zogenaamde kapstokartikel?
:+
 
Wegmisbruikers :r klote programma van die campingzender.
Kijk liever naar Blik op de weg, zonder kabouters en met normaal commentaar.
 
Laatst bewerkt:
Kentekens nog kunnen lezen........ dan reden ze niet snel genoeg.... sukkels zijn het....... :+
 
Goh ik dacht laat ik mijn kenteken eens intikken op google en kijk eens wat ik nu zie?

Hoe haal je het in je nsb kop om mijn kenteken op internet te...

o wacht dat is mijn kenteken niet.

Even een poll

A: Ja ik tik elke dag mijn kenteken in op google.
B:Nee waarom zou ik.

Ik begrijp je frustratie, maar als ik alles wat ik elke dag meemaak op de weg hier zou moeten posten kon ik wel eens last krijgen met de modjes omdat ik te veel dataverkeer zou gebruiken.

Laat ze lekker gaan, en haal die kentekens gewoon weg. Of gedraag jij je ALTIJD en ben je nog nooit 20 km te hard gegaan? Want wie weet vind ik dat wel aso genoeg om jouw kenteken hier neer te plempen.
 
Kansloos om je mederijders zo hier neer te zetten, ook al zaten naakt andersom op de fiets, ik zou nooit hier een kenteken neerzetten!!! te laag voor woorden in mijn ogen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan