Idioten met mooi weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh ja, MY-68-RG is mijn kenteken. Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen daar moeilijk over kunnen doen. Op straat plak je em toch ook niet af |(
 
Het verkeer was zoals ik zei, een provinciale weg en gewoon DRUK, dus 3 banen VOL met verkeer waar je niet even zo langs kan scheuren.

Hun deden even voor dat dat dus wél kan ;)
Of het verstandig is, is een tweede. Maar wat dat gaat zie ik zoveel gebeuren wat onacceptabel is, zowel motorrijders als automobilisten. Maar ik geloof zeker dat ik zelf ook wel eens acties uithaal die niet netjes en niet bepaald veilig zijn.

Dacht trouwens eerst dat je het over het stuk provinciale weg daarvoor had met die leuke over-heen-stuiter-dingetjes op de middenbaan.
 
Smaad.. ; eer of goede naam aantasten. Yeah right, goede naam....

En als jullie zo moeilijk doen over kentekens, haal 'm er dan van af voor je gaat rijden, want stel je voor dat iemand je kenteken kan zien!


Gooi dit topic maar dicht.. een normale discussie is hier niet mogelijk.
Het gaat mij om het inhalen op dezelfde rijbaan met een aardig snelheids verschil.. gewoon opbokken van mijn weggedeelte. Klaar.
 
Laatst bewerkt:
Nou Smaad is hier zeker aan de orde. Maar dat geldt meer voor de twee motorrijders in kwestie. Zij tasten de eer of goede naam van ons motorrijders aan. (ik kan ook overdrijven) Dat de TS hiermee de betreffende personen in diskrediet brengt vind ik onzin. Hij stelt gewoon iets aan de kaak en geeft daar zijn mening over. En laat dat nou net de intentie zijn van een forum als deze...
 
Laatst bewerkt:

Off-Topic:
Wordt lastig :)

Zie lid 3 van dit artikel....

On Topic:

Teenslippers, shirtje en korte broek....moeten ze zelf weten, maar ik neem aan dat er geen verzekering in de wereld letselschade gaat betalen in geval van een ongeluk...

Inhalen op de zelfde rijbaan....moet niet, maar ach joh....je kunt met een beetje wil 3 motoren naast elkaar op een rijbaan laten rijden, dus 2 moet op zich kunnen....Ze hadden het misschien wat rustiger kunnen doen....

Als tuinkabouter en Koos hopeloos ze zien, dan heb je weer prima televisie...dus laat gaan...
 
Smaad.. ; eer of goede naam aantasten. Yeah right, goede naam....

En als jullie zo moeilijk doen over kentekens, haal 'm er dan van af voor je gaat rijden, want stel je voor dat iemand je kenteken kan zien!


Gooi dit topic maar dicht.. een normale discussie is hier niet mogelijk.
Het gaat mij om het inhalen op dezelfde rijbaan met een aardig snelheids verschil.. gewoon opbokken van mijn weggedeelte. Klaar.

Geef even aan welke omgeving je te vinden bent dan weet ik wie ik met top moet langsblazen op ZIJN weg gedeelte _O- _O- grapjas.

edit: er zijn dagelijks duizenden koekblikkers die zich rotschrikken van onze acties ( links/ rechts erlangs, erlangs op dezeflde baan, erlangs met een absurd snelheidsverschil ) Beter denk je aan je bloed druk en maak je je er niet zo druk over, of beter anticiperen dan had je het kunnen verwachten :X
 
Laatst bewerkt:
Zo.. Ook maar eens ontopic reageren.
Ik kan me de gedachte van de TS wel voorstellen en ook zijn reactie. Als ik motorrijders voorbij zie komen op de manier die TS beschrijft denk ik daar ook het mijne van.
Al post ik niet alles wat ik denk.

Zo en nu een biertje. :+
 
Laatst bewerkt:
Zo.. Ook maar eens ontopic reageren.
Ik kan me de gedachte van de TS wel voorstellen en ook zijn reactie. Als ik motorrijders voorbij zie komen op de manier die TS beschrijft denk ik daar ook het mijne van.
Al post ik niet alles wat ik denk.

Zo en nu een biertje. :+

Mag wel :Y iedereen zit toch al aan het bier ;)
 
Zo.. Ook maar eens ontopic reageren.
Ik kan me de gedachte van de TS wel voorstellen en ook zijn reactie. Als ik motorrijders voorbij zie komen op de manier die TS beschrijft denk ik daar ook het mijne van.
Al post ik niet alles wat ik denk.

Zo en nu een biertje. :+
en hier ook en net de bbq aangestoken..... heerlijk leven zo zonder de motor........is nl veel te warm...
 
Laatst bewerkt:
Zo.. Ook maar eens ontopic reageren.
Ik kan me de gedachte van de TS wel voorstellen en ook zijn reactie. Als ik motorrijders voorbij zie komen op de manier die TS beschrijft denk ik daar ook het mijne van.
Al post ik niet alles wat ik denk.

Zo en nu een biertje. :+

Vooral zo houden vind ik (als ik het alleen zou denken, zou ik het niet schrijven) :P

Als iedereen hier alles neer zou schrijven wat hij/zij denkt....dan wordt het een heel lang topic denk ik met toch wel een deeltje of wat er bij :)

damn.....nnu heb ik toch geschreven wat ik dacht....

It's Friday !!!!!
 
Dat je je gal wilt spuwen, prima.
Maar kentekens plaatsen is nergens voor nodig en zie er de toegevoegde waarde ook niet van in.

Verder denk ik dat alles wel gezegd is.
Slotje dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan