Iedereen die morgen naar de TT gaan

misc.php


Sjaap going to OBT op rooie diesel :)
 
En dit gooi ik ook maar hier neer...

Ikke wakker worden en wat hoor ik...alleen maar motoren op de snelweg :]
Wat een genot.

Nu nog zien dat ik me ogen echt open krijg en op naar de TT
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Hmm, gaat het wel goed daaro? http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=19980

Brandjes tijdens TT-nacht

Tijdens de TT-nacht is in het centrum van Assen op diverse plaatsen brand gesticht, onder meer bij het historische theehuisje in de Gouverneurstuin. Het gebouwtje met rieten dak dat kortgeleden is gerestaureerd, ging volledig verloren. De politie kon voorkomen dat zes aanhangwagens, waaronder een met bouwafval uit Duitsland, in de brand werden gestoken. Ook nam de politie vijf oude caravans in beslag, omdat het vermoeden bestond dat de die bestemd waren voor een brandstapel.

Op een camping bij het TT-circuit liep een 19-jarige man uit Limmen ernstige brandwonden op toen hij met anderen door een groot kampvuur heenliep. Het slachtoffer kwam vast te zitten in een brandend bankstel. Een 24-jarige man inwoner uit Drachten die het brandende slachtoffer uit het vuur trok, liep daarbij brandwonden op aan zijn handen. Zijn letsel is volgens de politie minder ernstig dan de man uit Limmen.

Lawaaimachine

Zeven motoren zonder uitlaat, die zijn bedoeld om zoveel mogelijk herrie te maken, werden door de politie geconfisqueerd. Ook name de politie een rugzak met een generatortje waaraan een zwaailicht en een sirene zaten gekoppeld in beslag. Een vrouw liep hiermee in de rondte.
 
Tja, rijden zonder uitlaat.. dan ben je echt een sukkel :) Is ook goed voor je blok zonder tegendruk. Naja die zijn in elk geval van de motoren af ;)
 
Je bent toch echt een sukkel als je door een kampvuur gaat lopen.
Zijn leven is nu echt verpest.
Hij kan beter zijn helm voortaan op houden :)

Jammer van die 'lawaaimachines'
 
Je bent toch echt een sukkel als je door een kampvuur gaat lopen.
Zijn leven is nu echt verpest.
Hij kan beter zijn helm voortaan op houden :)

Jammer van die 'lawaaimachines'

Wilde een fireblade nabootsen...

Maareh, wat ik net in het Rotterdamsch Dagblad lees is toch wel even iets anders:

Vette kop: VANGRAIL SNIJDT ALS VLEESMES
>>> De kern komt hierop neer: Woensdagavond is er dus een motorrijder die op weg naar de TT was ONTHOOFD nadat ie de vangrail raakte.
 
Wilde een fireblade nabootsen...

Maareh, wat ik net in het Rotterdamsch Dagblad lees is toch wel even iets anders:

Vette kop: VANGRAIL SNIJDT ALS VLEESMES
>>> De kern komt hierop neer: Woensdagavond is er dus een motorrijder die op weg naar de TT was ONTHOOFD nadat ie de vangrail raakte.

Ja, is idd heel erg, maar dat het nu 5 keer gepost moet worden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan