Iedereen vandaag weer lekker gereden?

Vanmiddag effe lekker met de HD van m'n vriendin gaan ploffen... had door omstandigheden al een tijdje stil gestaan dus dat werd tijd. Dikke middelvinger naar die BMW-lullo die "d'r nog net effe voor moest" en toen strak voor zich uit bleef kijken bij het stoplicht 500 meter verder. snap ik nou niet he?!! O-)

[moraalridder modus]
OOK een dikke middelvinger naar die motorrijder die me in m'n auto rechts voorbij ging bij het stoplicht aan de haringvlietdam, neem in het vervolg m'n spiegel niet meer mee, LULLO. Je haalt niet een 4x4 van 1900kg die rechts afslaat rechts in tussen de auto en het stoplicht |( ach ja je had haast he :Z
[/moraalridder modus]
 
AUW!! :( !! Waar was die controle????
Ik heb zo'n beetje hetzelfde rondje gereden (iets langer gemaakt via nieuwerkerk en moordrecht). Mijn start was alleen de Lekdijk bij Vreeswijk. Kwam bij Schoonhoven de N huppeldepup op richting Gouda.

op die lange rechte weg vanaf ijsselstein,na de motorzaak Arie Molenaar.
en voor de rotonde waar je links naar lopik en schoonhoven en
rechts naar benschop gaat.

tijdstip +/- 15:30
 
Helaas niet kunnen gaan cruisen vandaag omdat ik moest gaan werken en deze avond naar de voetbal gaan zien(pinten pakken) maar morgen en maandag gaan we ervoor!!!! :]
 
Ik heb vandaag mijn nieuwe fiets opgehaald, enof ik genoten heb :] :+

(Afbeelding)


He, leuke motor, een maat van me heeft er ook zo een, liet mij een tijdje geleden eens op rijden :]
Met de opmerking "trekt hem maar eens GOED door".
Mijn eerste woorden na de rit waren "WAANZIN" ;)

Je rijdt OVERAL minimaal 30-50km/h te hard, remmen zijn meer denkwerk dan knijpen, het ding kan gemakkelijk beheerst hoog in toeren rijden klaar voor de volgende aanval zonder nerveus te zijn (en dat voor de carburateur versie).
Niet dat 'ie opschakkelend het niet trekt, dat viel mij behoorlijk mee zelfs, ding had meer souplesse dan ik dacht, mijn eigen motor is veel nerveuzer of in ieder geval ZEER duidelijk aan het vertellen wat 'ie aan het doen is ;)

Al met al ZEER leuke motor, VEEL sneller dan mijn motor maar ook ECHT gevaarlijk voor beginnelingen, ding gaat zonder dat je echt merkt VEEL harder dan je denkt, kan wel eens gevaarlijke situatie's opleveren als je het verkeer nog niet zo goed kent.

Afgelopen week ook met de motor naar het werk gegaan, woensdag langs het kanaal naar Veghel komt er een GSXR600-SRAD naast me rijden, we gaan beiden al het verkeer inhalen over de doorgetrokken strepen en rijden met zo'n 120 ipv 80km/h, doet die FREAK ineens een wheely, nice ;)
Later nog een keer een rijdende (70-80km/h) stoppie waarnaar ik mijn duim opsteek :} (weet niet of 'ie dat gezien had)

Iemand van hier geweest??????

Ben benieuwd ;)
 
Ik heb ook weer lekker gereden. Stapte ín Overasselt op m'n fiets en was in 1 klap het bedrag vergeten dat ik voor de grote beurt en vervangen van een stuk of 4 slepers van de klepbediening moet betalen. M'n '( maakt meteen plaats voor een *D

[me]Joris denkt dat dat het Ducati-gevoel moet zijn :P [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan