Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
maar redbullman kent die sportecs nog niet, dus is het advies niet volledig. probeer die sportecs nou, weten wij ook waar we tzt aan toe zijnwaarschijnlijk de evo corsa of supercorsa!
Typisch, ik stap juist van Pirelli\'s af....
Op aanraden van meerdere R1 rijders op meerdere forums ( fora.) die me juist de BT010 aanraden ( met een 180er achterband.)
is toch algemeen bekend (behalve hier dan) dat zo\'n 190 een mode-band is. Ziet er vet uit, maar gaat ten koste van je stuurgedrag. Als men destijds een 180-band op de tl1000 had gemonteerd, was er niet zoveel tankslap-ellende geweest.En waarom de 180erStandaard is 190
is toch algemeen bekend (behalve hier dan) dat zo\'n 190 een mode-band is. Ziet er vet uit, maar gaat ten koste van je stuurgedrag. Als men destijds een 180-band op de tl1000 had gemonteerd, was er niet zoveel tankslap-ellende geweest.
ze hebben zelfs fabriek-af kutbanden onder een Duke durven gooien, nou vraag ik je. Je wilt niet weten wat er voor een meuk op sommige motoren vanaf de fabriek erop gezet wordt.owjajoh?![]()
wist niet dat ze van de fabriek af banden erop zette die het stuurgedrag nadelig zouden beinvloeden, te naif denk\'k. \![]()
FF het boekje erop nagekeken en daar staat ook 190 in hoor. Nu weet ik het niet meer![]()
ze hebben zelfs fabriek-af kutbanden onder een Duke durven gooien, nou vraag ik je. Je wilt niet weten wat er voor een meuk op sommige motoren vanaf de fabriek erop gezet wordt.
Heb alles met poen te maken, als een fabrikant een leuke deal kan sluiten met een bandenboer, dan komen die banden eronder. Een 190 ziet er stoer uit zonder er stoer meee te hoeven rijden (getuige de vele schaamstrookjes onder superbikes). Dus het beantwoord de vraag van de meeste klanten. Wil je echt sturen, dan moet je zelf op onderzoek uit....
dás een misverstand.Maar ik rij met m\'n 190 al over de rand heen, kom je dan niet te kort met een 180er![]()
ik heb ook 160/60, bt010 zijn daar prima voor te krijgen... bridgestone zal me daar gek zijn en geen banden maken voor de astra onder de motorenWelke banden worden er geadviseerd voor een CBR600F?
Ik heb nu Pirelli\'s onder mijn fiets zitten.
Ik heb trouwens bandenmaat 160/60 achter. De BT 010 is volgens mij niet in de maat leverbaar.
Op Woensdag 17 oktober 2001 12:33 schreef GuZ het volgende:dás een misverstand.
vaak zijn smallere banden moeilijker rond te rijden omdat ze een ronder loopvlak hebben. Vaak hebben die brede banden vrij vlakke loopvlakken, die rij je dus al rond in je garage(dus goed voor het ego van de \"superbiker\")
![]()
Alles afhankelijk van velgmaat en en bandtype.
Een bt92 op mijn duke was erg vlak, had ik al rondgereden voor ik getankt had nadat ik de motor nieuw had opgehaald. Een bt010 echter liep veeeel ronder, en bood weer een uitdaging.
ik heb ook 160/60, bt010 zijn daar prima voor te krijgen... bridgestone zal me daar gek zijn en geen banden maken voor de astra onder de motoren![]()
als je wilt weten welke banden er zijn, moet je natuurlijk bij de leverancier kijken he?Ik zag op deze site van SaBra die maat er niet bij staan.
Wat is precies het verschil tussen de BT010 en BT020?
maarre, geen dank, ik lul ook maar wat mensen na. Ik kan je niet adviseren welke band(maat) voor jou het beste is, maar wat die R1-fora\'s melden klinkt mij aannemelijk in de oren.Wouw das wel handig zo\'n grote garage![]()
Maar ik neem je adviesen mee in mijn volgende bandenkeuze, dank Guz![]()
huh?maarja..ik heb met me bt010 ook bijna 10.000km gereden...
ik altijd hard speren...
en band nooit een krimp geven...
Ik moet toevallig ook een nieuw achterbandje hebben. Na zaterdag zat er niet veel profiel meer op het loopvlak. Tot hoever kun je een band afrijden?
Welke banden worden er geadviseerd voor een CBR600F?
Ik heb nu Pirelli\'s onder mijn fiets zitten.
Ik heb trouwens bandenmaat 160/60 achter. De BT 010 is volgens mij niet in de maat leverbaar.
Is het trouwens verstandig met 2 verschillende merken banden onder je fiets te rijden?
Dat deed ik dus ookmaarre, geen dank, ik lul ook maar wat mensen na. Ik kan je niet adviseren welke band(maat) voor jou het beste is, maar wat die R1-fora\'s melden klinkt mij aannemelijk in de oren.
Maar waarom ik nou niet geloofd word...Op Woensdag 17 oktober 2001 07:44 schreef HELLdesker het volgende:
Typisch, ik stap juist van Pirelli\'s af....
Op aanraden van meerdere R1 rijders op meerdere forums ( fora.) die me juist de BT010 aanraden ( met een 180er achterband.)
ik lees niks anders in de bladen die er verstand van hebben dan dat het top-banden zijnwant voordat ik die sportecs monteer wil ik een expert horen zeggen dat het TOP banden zijn....pas daarna ga ik ervoor.