iemand al een bt 014 eronder liggen???

jord-ei

Die hard MF'er
13 sep 2003
424
0
amersfoort
ik ben benieuwd naar de levensduur van deze band, ik zou em wel graag willen hebben maar een arme student kan zich niet iedere 4k km een nieuwe band veroorloven

alvast bedankt
 
Er zullen hier vast al mensen zijn die ze eronder hebben..
Ik krijg ze zelf aanstaande donderdag
full

maar ja ik zat te twijfelen tussen de Pilot Power en de BT014...
waarom ik nou de bt014's heb genomen weet ik nog steeds niet misschien waren de powers wel beter maar goed... :z
 
Laatst bewerkt:
Leg er een Pilot Power op, heb hem op mijn R6 en zie na 3000km nog zeer weinig slijtage en ik gebruik m toch wel degelijk.

De vorige bandjes op mijn R6 waren de BT012's, maar de powers geven mij toch meer vertrouwen dan de 012's (bij droog en ook in de stromende regen).

Lees maar eens wat tests over de pilot power, goede grip en lange levensduur (2x een vergelijkbare bridgestone).

Ik ben er zeer over te spreken iig :}

De Bandeboer waar ik ze haal (motorbanden.nl, sabra geldermalsen) raadde mij ook de powers aan ipv de 014 en ze zijn maar minimaal duurder.
 
Op een testfiets van Motorfreaks zaten ze
4000 + een bietje en de band zag er nog goed uit.
Lees de motor73 maar die hebben de Gix in langeduur test en daar hadden ze het over 10.000 plus per band (en de standaard band op die gix is bt014)

De BT-014 heeft het maarliefst 12.060 km uitgehouden....

*D
 
Op een testfiets van Motorfreaks zaten ze
4000 + een bietje en de band zag er nog goed uit.
Lees de motor73 maar die hebben de Gix in langeduur test en daar hadden ze het over 10.000 plus per band (en de standaard band op die gix is bt014)*D

12000 km de tering das echt veel dat red ik niet eens met een gare mezeler MEZ 2
 
Op een testfiets van Motorfreaks zaten ze
4000 + een bietje en de band zag er nog goed uit.
Lees de motor73 maar die hebben de Gix in langeduur test en daar hadden ze het over 10.000 plus per band (en de standaard band op die gix is bt014)*D


Ik denk persoonlijk dat als je het zelf gaat proberen, dat het dan vies zal tegenvallen, 12000 km lijkt me heel erg veel, vooral als je graag bochtjes pakt.
 
Zelf rijd ik sinds april met de bt014, ze zitten namelijk standaard onder de Kawa z750. Ik vind 'em super rijden, veel grip zowel droog als nat. Morgen ga ik een nieuwe halen na 5000 km. Waarschijnlijk had ik er best wat langer mee kunnen doen maar ik heb er wel veel plezier van gehad! 12000 km lijkt me wel wat veel zoniet onmogelijk (of je moet rijden als op een brommer). Ik heb op mijn z750 geen ervaring met andere banden maar de Bt014 bevalt gewoon goed.
 
Heb er bijna 6000 mee gedaan incl. 2 circuitdagen.
Moet zeggen dat ik nog wel een mm of 2 boven die slijtingsindicatortjes zit.
Een km of 1500/2000 moet zeker nog lukken voordat ze helemaal op zijn.

Heb ze dus ook nog even bewaard....je weet maar nooit.
Straks rij ik die nieuwe bandjes weer lek ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan