iemand al een S2R?

op welke site kan ik speciaal voor de s2r van die korte(re) knipperlichten, spiegels etc. kopen en dat korter maken van het kontje (die grote standaard flap weg door een stuk af te zagen) waar laten jullie dat doen? gewoon door de/een dealer? ik heb zo'n vermoeden dat als ik het zelf doe het er niet uitziet :D
 
Zo zo, vandaag vanwege een ander uitlaat systeem (zie Open dempers... Wat een lawaai :+) een powercommander laten monteren en afstellen. Heel wat Dynojet runs waren er. Moest zelfs even bijgetankt worden.

Het eindresultaat is een nette kromme.

Nu heb ik 77/78pk op het achterwiel bij ongeveer 8.200rpm en een maximale Torque van 71/72 is dat allemaal meer dan standaard? Bij de specs van een S2R staat namelijk hetzelfde, alleen weet ik niet of zij ook op het achterwiel hebben gemeten.

Alvast bedankt.
 
Zo zo, vandaag vanwege een ander uitlaat systeem (zie Open dempers... Wat een lawaai :+ ) een powercommander laten monteren en afstellen. Heel wat Dynojet runs waren er. Moest zelfs even bijgetankt worden.

Het eindresultaat is een nette kromme.

Nu heb ik 77/78pk op het achterwiel bij ongeveer 8.200rpm en een maximale Torque van 71/72 is dat allemaal meer dan standaard? Bij de specs van een S2R staat namelijk hetzelfde, alleen weet ik niet of zij ook op het achterwiel hebben gemeten.

Alvast bedankt.

Ik heb die van mij ook laten afstellen met Power Commander en K&N filter, heb nu 79,6 PK (8351 rpm) aan het achterwiel en max koppel van 81,2 bij 5000 rpm. Op gebied van koppel is er dus nog ergens winst te halen voor je.

minics.
 
Ik heb die van mij ook laten afstellen met Power Commander en K&N filter, heb nu 79,6 PK (8351 rpm) aan het achterwiel en max koppel van 81,2 bij 5000 rpm. Op gebied van koppel is er dus nog ergens winst te halen voor je.

minics.
he minics, ik zag dat je laatst een nieuw carbon voorspatbord hebt gemonteerd.
Waar heb je die vandaan en quanta costa?
 
Andere uitlaat (Quat-d), K&N filter, extra gat in luchtfilterhuis, Power Commander.
Da's alles...

minics.
 
hmm ik heb andere uitlaat, (originele ducati cat-vervanger + Mivv X-Cones), K&N Filter en Power Commander..

Zal het het extra gat in het luchtfilterhuis zijn, dat zorgt voor meer torque? Of de Quat-d uitlaat? Of gewoon nog een run laten maken en beter laten afstellen?
 
Mijn S2r² *O*

tuning1.jpg
 

Dankje!

Zo te lezen en zien kan ik inderdaad in koppel nog wat verbeterd krijgen. Een paar Pk's meer moet ook kunnen, maar denk dat die er wel zullen zijn wanneer ik met open systeem rijd?

Ik vind het jammer dat mijn uitdraai niet zo duidelijk is als die uitdraaien die hier te zien zijn. (zal kijken of ik ergens mag scannen). Volgende keer eens ergens anders laten maken.

Een andere afstelling via PowerCommander kan het koppel verbeteren?
 
Hoebedoelje?

minics.

Daar heb je altijd meer pk's dan bv bij B. te O.
Ik weet dat van iemand die daar een Rapidbike had laten monteren en iets van 128 pk op het aw had. Bij B.te O. kwamen ze niet verder dan 122.
Vandaar dat optimistisch. Of neem het met een korrel zout.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan