Iemand al weer bij SAFE geweest?

DaFoolio

Die hard MF'er
3 sep 2001
972
0
Warnsveld
Zie mn topic-titel

Volgens mn pa was de winkel in A\'doorn nog niet weer open, maar de werkplaats wel. Daar zouden ze bezig zijn met de motoren van klanten die hem er al hadden staan voor het faillisement (goed nieuws voor die klanten dus neem ik aan?)
 
ik heb nog niet vernomen wanneer in Almelo Safe los gaat..

op de website staat dat medio februari sommige zaken los gaan !
 
Maar Safe = Safe niet meer... Je zou op zijn minst kunnen kijken of het beter is geworden...

Toch?

Ze zeggen er alles aan te doen om weer het vertrouwen te winnen van de klant.

Nou, kom maar hier met die gratis Suzuki SV650S :9~ of Fazer 600 2002!!! :)
 
Nog niet, maar ga wel ff kijken als Almelo open gaat. Daarna beslis ik wel of ik er nog vaker terugkom.
 
Hoorde van Revolution dat de Safe in Groningen is overgenomen door Boonstra Motoren uit Ureterp. Word het dus niet beter van. 2 x k*t blijft k*t! :(
 
over K*T moterzaken gesproken , weet iemand meer af van MVM motoren in vleuten. (voordat ik daar een motor ga kopen)
 
over K*T moterzaken gesproken , weet iemand meer af van MVM motoren in vleuten. (voordat ik daar een motor ga kopen)

Over het algemeen verhuur enz. maar ook verkoop. goede zaak lijkt me, volgende maand ga ik langs om een motor te huren. Blijf je wel van de CB1 af die daar te koop staat? daar wil ik nog een proefritje op maken ;)
 
Safe gaat als het goed is in maart weer open. Safe Groningen gaat niet door en Enschede verhuist naar Almelo. Dezelfde mensen blijven er werken (voor een groot deel).

Safe staat trouwens niet op de beurs, terwijl er een enorme stand was geregeld, ik ben benieuwd wie daar nu wel in staat.
 
Ik zat op de winterkortingen te wachten.....
Dat ging met de kerstdagen dus niet door....
Nu maar wachten op openingskortingen.....
Ben benieuwd.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan