Iemand bekend met deze advertentie op MP?

Brakke Gaid

MF veteraan
18 feb 2003
3.029
0
Rotterdam
Beste MF-ers?

Iemand ervaring met deze man op MP?

KLIK

Lijkt me raar dat je zomaar een standaard E-prom kan leveren die voor alle uitlaten bestemd is. Of maakt die elke E-prom custom?

Laat me aub iets weten als je met hem ervaring hebt.

MvG

Brakke
 
Laatst bewerkt:
lijkt me dat ie een aantal setups heeft klaarliggen, en de mogelijkheid heeft ze custom te programmeren ofzo..

lijkt me dat het type of merk uitlaat niet zo heel relevant is, open is open ofniet?

maarja, waarom bel je hem niet zelf en vraag je het HEM?
 
Laatst bewerkt:
Ben wel eens bij hem thuis geweest, en denk dat die geen onzin verkoopt.
Heeft me toen zeer goed en snel geholpen met mijn akra die hij ook verkoopt.
Wel gewoon aan huis, maar daardoor ook voordeliger.
 
lijkt me dat ie een aantal setups heeft klaarliggen, en de mogelijkheid heeft ze custom te programmeren ofzo..

lijkt me dat het type of merk uitlaat niet zo heel relevant is, open is open ofniet?

maarja, waarom bel je hem niet zelf en vraag je het HEM?


ja dat vraag ik me dus ook of OPEN=OPEN.
Heb namelijk een redelijk zeldzame dubbele open uitlaat van MIGG (inmiddels failliet).

Plus ik ken de kwaliteit van zijn programmering-skills niet, dus vandaar de vraag of iemand met hem ervaring heeft. Hij zegt wel dat je mag testen, nadat die de nieuwe eprom erin heeft gedaan...maar betwijfel of ik kan merken of die bijvoorbeeld te arm loopt ofzo.
 
@ pkawa:

Heb je na het installeren van zijn eprom ook een run gedaan op een testbank om alles te controleren? Zo niet, hoelang rijd je al met zijn eprom zonder problemen?

Alvast bedankt

brakke

edit: @Quark : ben me nog eerst wat aan het inlezen over e-proms en afstellingen voordat ik hem bel. Anders kom ik zo heerlijk dom over als ik niet waar ik over praat :P In de tussentijd dacht ik ik vraag het hier even.
Lees namelijk ook dat de RSV (98) standaard als iets te rijk staat, waardoor een open uitlaat soms geen e-prom behoeft....wil ff kijken in hoeverre dat klopt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb verder geen ervaring met een eprom, wel met de akra handel van m.
Dacht dat je wat meer over hemzelf wilde weten of t een beetje is te vertrouwen.
Of ie kan programmeren heb ik helaas geen idee van.
Maar hij kwam mij iig wel betrouwbaar over.
 
ok.. dat is op zich goed nieuws.

Ik ga hem zo wel even bellen, als iemand ervaring heeft met zijn eproms dan hoor ik dat in de tussentijd graag.

MvG

Brakke
 
Terug
Bovenaan Onderaan