Iemand bekend met fc moto uit duitsland?

zzzuki

MF veteraan
8 sep 2009
7.431
71
Midden Nederland
Zag deze site en er zijn veel dingen afgeprijsd.
Ik ben bezig met mijn motorrijbewijs en misschien is het interessant om daar mijn motor kleding te kopen????
 
Altijd mijn spullen bij FC moto gehaald.
Klein winkeltje in Aken, maar ze hebben ook nog een opslagplaats.
In de winkel zelf kun je bij de motorpakken vaak nog behoorlijk wat van de prijs afhalen.
Afgelopen week heb ik me er nog een Arai gekocht.
 
Zag deze site en er zijn veel dingen afgeprijsd.
Ik ben bezig met mijn motorrijbewijs en misschien is het interessant om daar mijn motor kleding te kopen????
Is zeker interessant, zowel online verkoop of om eens langs te gaan.
 
Heb m'n helm daar gekocht.

Zondags besteld en dinsdags in huis. *O*

Goeie prijzen en een snelle levering dus. :)
 
Heb er 3 pas geleden online ook een Arai gekocht heeft me bijna 200 eurotjes bespaard!!!Was even benieuwd of het voor kleding ook een goede shop is. Ga wel even een keer langs. Kijken kan geen kwaad ;)
 
zou beter eerst gaan passen voor je besteld.
is wel goedkoop.
mijn Daytona,s koste maar 169,00 met extra korting :')
bij MP en andere zaken 319,00
 
Maar wel eerst passen voordat je koopt. :)
Dan is een webshop toch wat minder handig...
 
ben er gisteren langsgeweest heeft idd veel mooi spul..

had alleen geen pak in mijn maat in haar assortiment. kreeg te horen dat ik mager was en meer moest eten (ben ongeveer 1,90 weeg 80 kilo). wilde bijna zeggen ben geen duitser ;)
had een alpinastar pak 2-delig maat 52 aan en was te groot volgens haar.

ik ga wel nog terug voor schoenen/handschoenen en helm want zijn idd leuke prijzen
 
Heb daar ook mijn helm besteld, had nog wel even een mail moeten sturen dat het wat te lang duurde, daarna lag die binne 2 dagen op de mat :)
 
top winkel. heb daar ook me hele outfit online besteld.
had eerst een mailtje gestuurd met de vraag of ik de juiste maten had besteld. toen belde die gast mij nog op om ff te vragen naar m'n lengte en gewicht. het hele spulletje was ook snel binnen, alleen hadden ze toen een vizier teveel opgestuurd. kon ook zonder problemen weer terug gestuurd worden.

koop waarschijnlijk m'n volgende pak ook weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan