Iemand bekend met Henko dempers

NoMaD

MF'er
25 mrt 2003
139
0
Almere
Net mijn oude ZX-6R ('96) ingeruild voor een jonger model ('00).
Helaas nog met de originele blaaspijp erop.
Ben nu een beetje aan het grasduinen voor een mooie vervanger en stuitte op deze website http://www.henko-exhaust.nl/

Is er iemand die ervaring heeft met deze dempers?

Vind ze er zeer goed uitzien, het het geluidje van de site klinkt ook top.
 
Hey Elwin,

Ik heb er nog nooit van gehoord of iemand ermee gezien. (maar dat wist je al)
Weet je zeker dat je de gok wil nemen? Henko is niet (veel) goedkoper dan andere merken die al wel een naam hebben opgebouwt..
Daarnaast kan het natuurlijk wel zo zijn dat deze mensen nog echt hun best doen voor hun klanten, terwijl het misschien bij de 'grotere' bedrijven meer massa productie is.
 
Nix mis met henko, mooie kwaliteit, super geluid..!! :9~

Een maat van me, zal zo de pic neerzetten, heeft ook laatst een henko op z'n cbr600 laten schroeven.
Als we met z'n 2en door de zeeburgertunnel knallen, hoor ik m'n eigen fireblade niet eens meer.
Ik heb een compleet systeem, en hij alleen maar de demper, dus ga maar na wat voor een t*fusherrie daaruit komt. :}


full
 
Het geluid is er dus duidelijk wel.
Denk dat service en onderhoud alsmede kwaliteit van het carbon (kan nog wel eens verschillen) zeker ook belangrijk is.
Als je goedkoop carbon hebt dan verkleurd het en kan het gaan scheuren.
Dat is vaak meer een issue op een twin vanwege de grote klappen maar toch...

(ik weet toevallig dat NoMaD carbon wil O-) )
 
Ik heb ooit eens gebeld met deze man. In eerste instantie leuk contact, maar toen opeens niets meer. Verschillende mails en telefoontjes gestuurd maar nooit meer wat vernomen.

Ik zou zeggen niet aan beginnen.
 
Ben er wel eens geweest voor het hervullen van mijn Laser demper, dat moet helaas regelmatig gebeuren bij een v-twin.
Ben er wel goed geholpen, heb daar zelf mijn demper gevuld en wat ik mocht afrekenen was ook goed te doen..de helft van wat Laser er voor vraagt.
Heb nog eens een email gestuurd en geen reactie gehad, beetje slordig.
Zou zelf geen Henko demper aanschaffen omdat deze niet service vriendelijk zijn, daar moeten ook de popnagels uitgeboord worden..er zijn merken waarbij dit niet nodig is.
Ook vond ik het geluid nogal luid bij de SV, maar misschien klinkt het op jouw motor wel heel goed.
 
Top bedankt voor de reacties. Toch maar weer even verder kijken naar iets wat luid en duidlijk is }) Nog goede tips voor een ZX-6R? Had op m'n '96-er een laser, die wilde wel.

Misschien dat iemand nog iets heeft liggen in Carbon?
 
Hmm, het wordt steeds moeilijker.
Ik vind het ook super mooie dempers maar als ik dan de negatieve reacties bekijk... :?

Eigenlijk zou ik hem dus zowiezo via een dealer moeten kopen en niet rechtstreeks? Aan het aantal reactie te zien zijn er niet zoveel gebruikers van deze dempers ;( Wordt een moeilijke beslissing zo.

Heb ook al zitten kijken naar een laser Pro d'or. Lijkt heel erg op de demper die op mijn '96-er zit.
 
Misschien een beetje late reactie, maar zelf ben ik ontzettend tevreden over de service en kwaliteit van de firma Henko.

Met mijn dempertjes rij ik nu al twee jaar en ze bevallen perfect.

Ik zou indeed gewoon een keer bellen en eens kijken wat ze voor je kunnen doen. Mij hebben ze iig nog nooit teleurgesteld en ben er toch al vaak geweest en heb al veel mensen doorverwezen.....
 
Laat je niet van de wijs brengen door wat mindere reacties, neem zelf contact op met Henko.
Beslis dan of Henko nog interessant voor jou is, zijn zeker wel mooie dempers.


Op maandag 12 april 2004 11:27 schreef Siberian het volgende:
Misschien een beetje late reactie, maar zelf ben ik ontzettend tevreden over de service en kwaliteit van de firma Henko.

Een beetje laat :Z ... in precies 1 jaar en 2 dagen. SV650S zal toch wel in die tijd een uitlaatje hebben gevonden ? Ergens...... denk ik, toch ? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan