iemand bekend met solo moto in tiel?

  • Onderwerp starter Anoniempje661
  • Startdatum
A

Anoniempje661

Guest
heeft nl een aprillia rsv mille staan voor een ongekende prijs..
als iemand de motor kent of de zaak hoor ik het graag !!1
 
Volgens mij zitten ze in Geffen, en niet in Tiel :?

Maar prima zaak hoor, en hebben een heeeel mooie NR750 staan :9~

Bjorn

Edit: Kijk net op de site en zie dat ze (tegenwoordig?) ook in Tiel zitten.
 
Volgens mij zitten ze in Geffen, en niet in Tiel :?

Maar prima zaak hoor, en hebben een heeeel mooie NR750 staan :9~

Bjorn

Edit: Kijk net op de site en zie dat ze (tegenwoordig?) ook in Tiel zitten.
Al bijna 2 jaar weer.

Service ? weet ik niet, ga zelf altijd naar Goparts (ander soort marktsegement voor mij ) voor mn spulletjes aan de overkant.
 
Dennis is een aardige gozer, volgens mij kun je ook beter in Tiel zijn tegenwoordig dan in Geffen....

Heb er een paar motoren gekocht, altijd goed geholpen! :Y
 
Dennis is een aardige gozer, volgens mij kun je ook beter in Tiel zijn tegenwoordig dan in Geffen....

Heb er een paar motoren gekocht, altijd goed geholpen! :Y

Waar haal je die onzin nu weer vandaan? Kom al jaren in Geffen en heb de beslissing meegemaakt dat men een filiaal ging openen in Tiel. Sinds die tijd is er met de service in Geffen (waar ik inmiddels al tien jaar kom) gewoon niets verandert. Dat Dennis een lekkere babbel heeft, maar ook zijn afspraken nakomt is bekend, maar hetzelfde geldt voor het personeel in Geffen!
 
ikheb er geen koopervarigen, wel onderhoud. Ik zou daar zonder enige vorm van angst een motor kopen. Gewoon een goede zaak wat mij betreft.
 
Ik heb er ook redelijk goede ervaringen mee. Aardige motoren voor een redelijke prijs. Onderhoud gebeurde wel slordig; het was elke keer wel weer wat kleins zoals knipperlichtje niet aangesloten, duobeugel niet vastgeschroefd, etcetera. Het zou vanaf de ene kant niet mogen gebeuren, maar vanaf de andere kant was het ook niet spannend genoeg om er niet meer te komen.

Toen ik mijn ZZR (particulier) verkocht kon ik 'm op het postkantoor niet overschrijven omdat er iets niet zou kloppen met de meldcode. Solo-moto gebeld en de telefoon aan de baliemiep gegeven. Nou, die kreeg er toch even stevig van langs dat ze haar huiswerk beter moest doen, fantastisch! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan