Iemand Das Motorrad van bepaalde datum?(over ZX7R)

Rozz

MF veteraan
23 mei 2001
1.946
0
Hoi allen...

Ik kreeg een alarmerend berichtje van iemand van m`n werk dat de oude type ZX7R (lees: alle types behalve de 2002 model) een fout heeft met het hele voorpartij....

De onderdelen (vorkpoten, remklauwen, remblokken e.d.) samen zorgen voor vibraties van de forkpoten tijdens remmen!!! Dit heb ik nu dus ook!!!

Er stond in een redelijk recente Das Motorrad een test hierover...alleen kan ik niet achterhalen welk nummer dit is...
Mijn vraag: heeft iemand van jullie dit ook gelezen? of beter, kan iemand een scannetje maken?

Mijn dank is bij voorbaat heel groot :}

Ik wil wat meer info voordat ik naar de dealer ga, voor het zelfde geld zegt ie dat het niet waar is! en wil me dus fff goed voorbereiden.

P.S. nee, ik heb al nieuwe remblokken en olie geprobeerd :)
 
Ik heb er geen last van gehad op mijn ZX7R...denk dat het voor een groot deel tussen je oren zit...als je een mankement kent ga je hem zien ook...ook al bestaat ie niet...
 
Hij bestaat niet tussen m`n oren :( ....collega`s zeiden eerst ook dat ik het me inbeelde...maar na het rijden en zelf voelen...kreeg ik gelijk.

Het is ECHT GEEN inbeelding....m`n spiegels gaan tekeer als een gek tijdens remmen.

Dus SVP hier niet op doorgaan :)
 
als je zekerweet dat er wat mee is
gewoon mee naar dealer toe gaan ajse gaar maar rijden en hard remmen aub.
komt probleem vanzelf naar voren .
mooi verhaal er bij dan zoekt je dealer het ook wel uit lijkt me toch
 
Nou, ben naar de dealer geweest....

tja, heb er wel wat over gehoord....was`t antwoord.

Ze gaan het ff uitzoeken voor me...en anders ga ik rechtstreeks naar de importeur in hoofddorp (kom ik bijna elkedag langs)

en ja...heb ook al een emailtje gestuurd naar Das MotorRad...alleen nog niets terug gehad...ff wachten dan maar.

En als ik geld had voor een 2002 model...neem ik een VTR 1000 en geen Kawa meer...TENZIJ ze met een vernieuwde ZX7R uitkomen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan