Iemand die een uitlaat kan lassen?

inSaNo

MF veteraan
13 jul 2003
4.327
169
Laatst merkte ik dat mijn motor een beetje begon te fluiten..
Bij inspectie bleek de klem die mn einddemper aan de collector houd pleite (weg geroest).

Die dag heb ik bij een lokale motorzaak een nieuwe klem gehaald, en het zaakie weer in elkaar geknutseld.. Echter blijkt dat er toch ergens openingen zitten. want het geluid is er nog steeds..

Aan de collector zitten een aantal 'lippies' en daar ben ik er eentje van kwijt, en de rest is verroest..

Is er iemand handig met lassen, die zoiets als dit kan fixxen? Dit aangezien ik niet vlak voor de vakantie een paar honderd euro heb rond dwarrelen om een nieuw systeem te kopen.

Ik kom uit almere, maar vind het geen probleem om een stuk te rijden. :]
 
Ik heb even een plaatje geschoten.. Voor betere pics zal ik het systeem er helemaal af moeten halen.

Het meeste is volgens mij oppervlakkig, want ik kan er nog met een schroevedraaier op tikken, en dan ga ik er niet doorheen.
full
 
Mail back!
Als het al helemaal los ligt,teken je het dan even af hoe de 2 stukken precies op elkaar zitten.Is het mooiste dat het spul na het lassen nog past. ;)

Strak plan!

Ik zit nu alleen nog even te worstelen met 1 bout.. ding is echt verrot en zit muurvast.. B|
De rest ging redelijk makkelijk los..

Me dremel moet nu weer ff opladen, en dan kan ik verder slijpen.. net zolang tot die kop er af is. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan