Iemand die mij assisteert of een goed adres ....

Baas Bakx

MF'er
11 nov 2021
40
16
Ulvenhout
Harley Davidson FLH Electra Glide 1200cc
Framenr. 77HDMML10104177
1977

Locatie Meersel-Dreef, onder Breda.

Mijn Harley is een oud en versleten barrel, maar ik wil ermee blijven rijden.

Helaas een paar probleempjes:
1. Er zit een “beetje” speling op de achterbrug. Moet gereviseerd worden als het blok er onderuit is.
2. Het blok is op. Hij lekt langs alle pakkingen. Maar erger, een paar weken terug met een gangetje van 70 breekt de primaire ketting en klapt de deksel van de primaire kast uit elkaar etc.

Ik ben handig maar een blok vervangen is iets dat ik nooit gedaan heb en ondanks dat velen het vast niet moeilijk zullen vinden ga ik dat niet alleen ga proberen. Daarom ben ik op zoek naar iemand die ik kan assisteren of een goed adres waar ik het kan laten doen omgeving Breda-Hoogstraten.

Kun je mij helpen of heb je een tip graag!

Groet Jeroen Bakx
06-36312222
 
Niet hele 'blok' vervangen, maar enkel wat stuk is. In de primair dus.

Speling achterbrug natuurlijk ook verhelpen :Y

Zelf doen gaat best. Laten doen kost. Mijn enige tip voor t laatste: hst in Tilburg
 
IMG_1233.jpeg

IMG_1234.jpeg


Heb ik nog liggen, allemaal prima functioneert gedemonteerd ivm open riem primaire aandrijving. PB maar bij interesse, is op te halen in Sint-Oedenrode.
 
Martell, het blok is versleten. Ik denk zonde van het geld om het te repareren. Reviseren kan ook maar wat dat gaat kosten?
Maar als er geen ander blok is dan: neem ik contact op met Miglio.

Hoi Miglio, ik heb net een paar vragen uitgezet voor een goed blok. Als dat niets wordt dan neem ik contact met je op.

Allebei bedankt!
 
Martell, het blok is versleten. Ik denk zonde van het geld om het te repareren. Reviseren kan ook maar wat dat gaat kosten?
Maar als er geen ander blok is dan: neem ik contact op met Miglio.

Hoi Miglio, ik heb net een paar vragen uitgezet voor een goed blok. Als dat niets wordt dan neem ik contact met je op.

Allebei bedankt!
Dan nog: enkel vervangen wat moet. Ook al ist het blok.
 
Terug
Bovenaan Onderaan