Iemand die mijn ketting wilt vervangen?

KMA

Rookie
18 feb 2021
1
0
Den Haag
Ik heb een Yamaha XJ6N, waar ik graag de ketting en tandwielen van wil laten vervangen. Jammer genoeg heb ik geen gereedschap en plek om te werken(woon in appartement). Daarom vraag ik me af of iemand dit voor mij zou kunnen doen tegen een vergoeding, Ketting inclusief tandwielen. Is er iemand die dat wilt doen? En hoeveel zou je ervoor willen hebben?
model: yamaha xj6n 2010
Omgeving Den Haag(+-30km)
Ik hoor het graag.
 
Laatst bewerkt:
Jeetje. Kun je het echt niet zelf?

Zou ook niet weten hoe andere mensen zoiets regelen, als ze het zelf niet kunnen. Daar zouden ze eigenlijk iets op moeten verzinnen!

Ik zie dat voor me als een een gebouw, waar je dan naar toe kunt om onderhoud te laten doen welke je zelf niet kan of wil doen. En nu ik er zo over nadenk, zou het dan ook praktisch zijn als ze daar ook motoren zouden verkopen. En wat dacht je van kleding, en accessories?

Dat je ze dan gewoon kan bellen voor een afspraak, en dat ze misschien zelfs je motor op komen halen!!!

Ja, dat zou geweldig zijn.
 
Jeetje. Kun je het echt niet zelf?

Zou ook niet weten hoe andere mensen zoiets regelen, als ze het zelf niet kunnen. Daar zouden ze eigenlijk iets op moeten verzinnen!

Ik zie dat voor me als een een gebouw, waar je dan naar toe kunt om onderhoud te laten doen welke je zelf niet kan of wil doen. En nu ik er zo over nadenk, zou het dan ook praktisch zijn als ze daar ook motoren zouden verkopen. En wat dacht je van kleding, en accessories?

Dat je ze dan gewoon kan bellen voor een afspraak, en dat ze misschien zelfs je motor op komen halen!!!

Ja, dat zou geweldig zijn.
Klinkt bijna als een motorzaak... Maar dat is altijd heel duur hoor!...

@TS zoek eens een motorzaak op klein of groot, eenmanszaken die alleen onderhoud doen en vraag het gewoon eens.
 
Het valt nog mee dat niemand over die tandwielen is begonnen.
 
Ik heb een Yamaha XJ6N, waar ik graag de ketting en tandwielen van wil laten vervangen. Jammer genoeg heb ik geen gereedschap en plek om te werken(woon in appartement). Daarom vraag ik me af of iemand dit voor mij zou kunnen doen tegen een vergoeding, Ketting inclusief tandwielen. Is er iemand die dat wilt doen? En hoeveel zou je ervoor willen hebben?
model: yamaha xj6n 2010
Omgeving Den Haag(+-30km)
Ik hoor het graag.
In Alphen aan den Rijn is motorbandenzaak gevestigd, kan je meekijken / helpen en wachten.
 
Aangezien @KMA naar omgeving Den Haag vroeg, Wang Motorcycles zit hartje centrum, Gouwe gast met gouwe handjes (en lekkere koffie). Weet niet of hij ook spullen monteert waar de klant mee aan komt zetten. Maar zeker een aanrader.
 
In Poeldijk zit KMS motoren, kleine werkplaats, goeie gast. Voelt misschien wat beter / kleinschaliger dan een grote zaak. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan