Iemand die van zijn circuitfiets af wilt?

kawaholic

Die hard MF'er
29 apr 2008
318
6
beste,

De winter is er weer. en ben weer opzoek naar een nieuw hobby projectje, om mezelf de winter door te helpen. Ben op zoek naar een injectie model van een R6 of CBR. Mogen wat aandachts puntjes aan zijn, of wat poetswerk nodig hebben, of natuurlijk helemaal netjes zijn.
Gezien het budget(+/- 3K) zoek ik een motor tussen 2003-2006.

Heb je iets ik hoor het graag. Mag via PM of mailen naar parts(apenstaart)home(punt)nl
 
pm gelezen en beantwoord. Ben echt opzoek naar een motor binnen de opgegeven specificaties.

Mocht iemand interesse hebben in de suuz? dan zou ik zeker g-flater eens gaan benaderen....
 
heb een 2005 zx10r staan met alles erop en eraan, full options
vh jaar veel aan gedaan en staat klaar om weg mee te rijden
moet E3250,- kosten
bij interesse app maar ff: nul zes een vijf vier drie zeven negen vier zes
 
heb een 2005 zx10r staan met alles erop en eraan, full options
vh jaar veel aan gedaan en staat klaar om weg mee te rijden
moet E3250,- kosten
bij interesse app maar ff: nul zes een vijf vier drie zeven negen vier zes


Ben bang dat het een beetje overkill is voor mij.... Maar hou de optie nog even open.
 
Post eens op 'facebook - circuitmotoren te koop", krijg je gelijk 10 aanbiedingen
 
Ben bang dat het een beetje overkill is voor mij.... Maar hou de optie nog even open.

tja als kawaholic zou dit wat voor je moeten zijn
kwa overkill valt het mee, ongeveer 167pk op het achterwiel dus de bmw's ed gaan harder

wel heel mooi totaalpakket, bij interesse pb maar dan kan ik meer info geven
 
tja als kawaholic zou dit wat voor je moeten zijn
kwa overkill valt het mee, ongeveer 167pk op het achterwiel dus de bmw's ed gaan harder

wel heel mooi totaalpakket, bij interesse pb maar dan kan ik meer info geven
Alleen de vermogensafgifte is geheel anders. En daarmee bedoel ik dat er met een bmw makkelijker te rijden is.
 
Ik heb een gsxr 600 2007. Heel netjes.
Originele vering en remmen. Km 11k. Afgelopen 8 jr vrij rijden mee gereden. Als je wilt kan ik wat fotos appen. Vr pr 3500
Groeten Bas
 
valt wel mee, motor die ik hiervoor had was een 2011 bmw s1000rr, en die reed net zo makkelijk als deze
Dan hebben we verschillende ervaringen denk ik. Heb een 2004 zx10r gehad en veel gereden op een 2010 en 2012 s1000rr. De zx10r was veel oncontroleerbaarder.

Ik zeg niet dat de zx10r minder fun was trouwens. Maar wel spannende momentjes op beleefd ;).
 
Ik heb een hele complete circuit Triumph Daytona 675 uit 2007 staan. Motor heeft net een compleet gereviseerd blok waar nog geen dag mee gereden is en 116pk op het achterwiel. Mocht je interesse hebben stuur een Prive bericht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan