Iemand die verstand heeft van choppers

Sylvie

Rookie
17 okt 2021
1
0
Ik heb onlangs een kymco zing 125 in bezit gekregen, kymco is officieel een scooter merk maar ze hebben ook een aantal motoren gemaakt.

Nu heeft deze jaren stilgestaan en wil ik kijken of hij weer aan de praat te krijgen is, hij werkt momenteel wel maar hij gaat niet harder dan 70 en hij zou 120 moeten kunnen aantikken

Mijn vraag was of iemand een garage of persoon kent die hier verstand van heeft en er misschien naar zou kunnen kijken, want de garage's waar ik tot nu toe ben geweest kunnen er allemaal niks mee omdat ze niet aan de onderdelen zouden kunnen komen, omdat het merk verder niet in Nederland rondrijdt als motor.

Ik kom zelf uit Brabant, woon in de buurt van Breda (misschien is dit handig om te weten voor als iemand een garage/persoon kent met meer verstand hiervan
 
Laatst bewerkt:
De top snelheid zal denk ik niet echt haalbaar zijn als ik HIER kijkt (zal tussen 85 en 115 km/u zijn)
Maar het is misschien handig om erbij te zetten uit welke regio je komt, dan is het voor de verstandige mensen makkelijker te zien of het zin heeft om te reageren.
Ik heb er niet genoeg verstand van om hem sneller te krijgen.
 
Ik denk dat je het beste contact op kunt nemen met een Kymco dealer…
Die moet (met een beetje moeite) prima aan onderdelen kunnen komen, want in België zijn er gewoon Kymco motoren te koop.
In Nederland worden (tot nu toe) enkel de brom/snorscooters en motorscooters verkocht.
 
:^ In Frankrijk zijn er enorm veel van verkocht, onderdelen bestellen moet dus niet zo lastig zijn.
Verder is het 'gewoon' een brandstofmotor.
Misschien even bij de juiste zaak aankloppen die er zin in heeft.
Het kan natuurlijk van alles zijn; een goede beurt geven, brandstoftoevoer verbeteren, luchtfilter vernieuwen..
Een compressie meting en het blok open gooien mag echter wel wat kosten. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan