iemand een Airoh TR1 systeemhelm?

Mr.P.Honda

Die hard MF'er
14 jan 2007
750
7
Overijssel
Heeft iemand een Aithoh TR1 systeemhelm?
Vindt het een stoere helm, vraag me alleen af hoe het is als het mondstuk eraf is....je hebt dan eigenlijk een half vizier over. Is dat niet te koud?
En hoe bevalt deze helm?
 
Heeft iemand een Aithoh TR1 systeemhelm?
Vindt het een stoere helm, vraag me alleen af hoe het is als het mondstuk eraf is....je hebt dan eigenlijk een half vizier over. Is dat niet te koud?
En hoe bevalt deze helm?

Met dit weer wel ja :+

bevalt prima hoor, het is echter wel een zomerhelmpie, de wind waait er ook met kinstuk aardig doorheen. Voor in de zomer heerlijk, maar in de winter :X Voordeel is dan weer wel dat je vizier zo goed als nooit beslaat.
Gebruik altijd oordoppen want anders word je gillend gek van de wind.
Verder is hij wel heel goed gestroomlijnd en super licht van gewicht, Op mijn naked bike en bij echt flinke hoge snelheden wordt hij niet zoals mijn Bayard systeemhelm zowat van mijn hoofd gerukt of ben ik constant aan het knikkebollen van links naar rechts.
De ingebouwde zonnebril is super en heel gemakkelijk al rijdend te bedienen.

Met wat hogere snelheden en kinstuk eraf heb ik wel last van turbulentie richting de ogen, dus wil je open rijden, en wil je nog wat zien zonder 2 x per seconde te knipperen, hou dan de snelheid onder de 100 km/u.

full

De look is natuurlijk geweldig *D

Kan evt. wel een foto'tje posten met het kinstuk eraf als je dat wilt

edit Vergeet ik nog bijna, Er doorheen kijken is fantastich. je verbaast je over het blikveld, het vizier is zo groot/hoog/breed dan het bijna voelt alsof je geen helm op hebt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan