iemand een bolt-on Bandit1200 demper te koop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

IJzervreter

MF veteraan
Donateur
29 apr 2004
31.939
17.986
Misschien zijn er mensen die een einddemper voor een Bandit1200 te koop hebben,een nieuwe kopen vind ik eigenlijk zonde omdat ik de motor elke dag gebruik (pekel e.d.) Een ander geluid lijkt me wel wat (wel E-keur). Ik hoor het wel :9~
 
Hoy ik heb nog een nieuwe standaard aluminium demper liggen van deze motor. Ik vraag er 90 euro voor. Mocht het iets zijn laat maar horen.
 
Bedankt voor je aanbod,maar zo,n aluminium standaard demper heb ik er al op zitten.
Wilde juist wat anders ;)
 
Maar je schreef dat die pijp open was? Dus zonder DB-killer? Ik hoor het wel.

Jep..
zie ook nu pas dat je er eentje met e keur wilt.. hmmz, dat heeft ie denk ik niet. DB killer kan er natuurlijk altijd wel in..

piccie uit de oude doos _O- :

full
 
Laatst bewerkt:
Ziet er mooi compact uit qua diameter enzo,..wat is het er voor een? Enne hoe klinkt hij (met) db killer.? Ik werk in wisseldiensten dus kom nog wel eens laat/vroeg enz. thuis.Ik wil de buren graag te vriend houden })
 
Ziet er mooi compact uit qua diameter enzo,..wat is het er voor een? Enne hoe klinkt hij (met) db killer.? Ik werk in wisseldiensten dus kom nog wel eens laat/vroeg enz. thuis.Ik wil de buren graag te vriend houden })
Hij klinkt wel lekker, niet overdreven zwaar, met db killer weet ik het niet, heb 'm nooit zo gebruikt..
Het merk is BSM.

Als ie past en we worden het eens over de prijs kan je 'm wel ff komen proberen hier voordat je 'm koopt :Y
 
Bsm heeft toch wel E-keur? Nieuwegein is niet echt dichtbij,..maar wat had je in je hoofd voor de demper?
 
Bsm heeft toch wel E-keur? Nieuwegein is niet echt dichtbij,..maar wat had je in je hoofd voor de demper?
Ik heb echt geeeeen idee of ie E keur heeft (mij interesseert het nl niet ;) ) ik zal even kijken voor je.

Voor de demper wil ik graag 125 euro hebben, hij ziet er namelijk heel netjes uit nog en wordt alleen verkocht om dat ik op mijn 1100w een Devil SB2 (ingekort tot 35cm :9) heb gezet voor wat extremer geluid. De prijs is natuurlijk incl een vrijblijvend proefritje met deze uilaat :P

Hoorn-nieuwegein is inderdaad niet echt een kort stukkie...

ik zal 'm eerst eens opmeten, dan weten we pas of ie uberhaupt wel past.

/edit/
ik weet niet hoe handig je bent, hoever je bereidt bent te gaan, maar ik heb de aansluiting en een stuk linkpijp er ook nog bij, als je bereidt ben een stuk van je originele uitlaatpijp af te halen kan je dat stuk pijp erop lassen en past het zeker ;)
/edit/
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor het nog wel. Kan wel lassen maar wil de uitlaat het liefst met die 3 boutjes kunnen wisselen ;)
 
Huh,.dan past het niet denk ik ;(

Heb het nog even nagemeten,bedoel je binnenzijde bout tot binnenzijde andere bout?

Hart/hart is 84mm nl.
 
Laatst bewerkt:
Huh,.dan past het niet denk ik ;(

Heb het nog even nagemeten,bedoel je binnenzijde bout tot binnenzijde andere bout?

Hart/hart is 84mm nl.
nee, helaas, het gaat echt om hart-hart...

dan moet je toch aan het lassen gaan om het passend te maken... je kan natuurlijk eventueel ook alleen die plaat met 3 gaten overzetten, mocht je mijn demper graag willen hebben..
 
Laatst bewerkt:
Jammer, heel erg bedankt voor het meedenken en meten. Vond hem erg mooi om te zien :9~ Zoek nog even verder, zat net te kijken op duitse banditforum :9~ :9~


Heb altijd veel lopen lassen en aanpassen ed. er loopt nu letterlijk :+ een klein meisje van twee aan mijn mouw te trekken,..heb er de tijd niet echt meer voor,..jammer genoeg.
Groet IJzervreter
 
Laatst bewerkt:
Jammer, heel erg bedankt voor het meedenken en meten. Vond hem erg mooi om te zien :9~ Zoek nog even verder, zat net te kijken op duitse banditforum :9~ :9~


Heb altijd veel lopen lassen en aanpassen ed. er loopt nu letterlijk :+ een klein meisje van twee aan mijn mouw te trekken,..heb er de tijd niet echt meer voor,..jammer genoeg.
Groet IJzervreter
helaas :P

succes met de zoektocht
 
Ik heb toch maar besloten een nieuwe te bestellen (Hurric supersport 36cm lang 10cm diameter }) )

Topic mag op slot, bedankt. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan