Iemand een motor kwijt? Honda CBR600F zwart/zilver

is het niet normaal dat een motor die gestolen is van naam afgehaald wordt ?
anders krijg je nog bekeuringen en brieven van het RDW en kun je betalen bij je verzekering..

Hij blijft op je naam, maar wordt opgeschort. Boetes zijn dus na de melddatum diefstal niet meer voor jou omdat jij op die manier met het pv erbij kunt aantonen dat niet jij de bestuurder was. Na 30 dagen keert de verzekeraar uit en komt het kenteken in de bedrijfsvoorraad van de verzekeraar te staan.
 
Geen ontwikkelingen op het gebied van de gestolen CBR..

Wel op het gebied dat iemand hier en naar aanleiding van dit onderwerp een ontzettende kutstreek heeft uitgehaald ten aanzien van Soesoekie, wat ik zojuist heb gelezen. ERG STOER HOOR! :r
Nou hoop ik niet voor diegene dat ik deze verraaier ooit in levende lijve tegenkom.

En ik maar denken dat je motorVRIENDEN hebt. |(
weer een illusie armer.
bedankt!
 
Oeps oud topic zie ik.

Maar als reactie op laatste post, ik denk dat er een hufter op dit forum rondhangt die zijn collega genaait heeft. Telefoonnummers etc aan de hand van kenteken gegevens verstrekken mag immers niet. (ook al is het voor een goed doel)

[me]Yzf1kr vind het ook wel een beetje dom om dit openlijk op een forum te doen, daar heb je ook email voor[/me]
 
om nog even kort op 'eerlijkheid duurt het langst' terug te komen.... Ik heb een tijdje taxi gereden en regelmatig mobiele telefoons gevonden. Braaf de eigenaar gebeld en terug gebracht. Wanneer dan je eigen mobieltje kwijtraakt en je krijgt hem niet terug verander je wel van gedachte....

het komt erop neer dat we gewoon een in een egoistisch wereldje leven dus je moet pakken wat je pakken kan....
 
om nog even kort op 'eerlijkheid duurt het langst' terug te komen.... Ik heb een tijdje taxi gereden en regelmatig mobiele telefoons gevonden. Braaf de eigenaar gebeld en terug gebracht. Wanneer dan je eigen mobieltje kwijtraakt en je krijgt hem niet terug verander je wel van gedachte....

het komt erop neer dat we gewoon een in een egoistisch wereldje leven dus je moet pakken wat je pakken kan....

met jou instelling kom je er wel inderdaad.
 
met jou instelling kom je er wel inderdaad.

volgens mij heet het een samenleving, niet een ikleving..

eikels.

full


:r :r

ik kom er idd wel.... :9

iemand nog telefoontjes kopen?

iemand van jullie toevallig soesoeki erbij gelapt.... zou er niet gek van opkijken..... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan