Iemand een nieuwe achtertandwiel voor een NC30?

NC30Kerel

MF veteraan
1 apr 2004
3.974
0
Brisbane
Ik moet 3 week wachten voor een tandwiel!!!
En hij is zo af (ketting hangt op de uitlaat) dat ik niet meer kan rijden! ;(
Echt een ramp voor me. Ben naar Frankrijk geweest en in het ruhrgebiet begon ie al te slippen op de terugweg, dus ik bestel bij motoport,
NEE HEBBEN WE NIE LIGGEN DUURT 3 FUCKIN WEEK!

Zelfs Ten Kate heeft m nie! Allemaal nabestelling.

Heeft iemand er nog 1 liggen? Zodat ik tenminste nog een kans heb deze vakantie te rijden!?
 
Ik moest wel thuis komen.
Maar voor de vakantie was ie nog goed en ook tijdens de vakantie was ie ok, en ineens moeseten Geraldo-R1 en ik m continu spannen.

Wat duurt dat laden van die site lang!
 
is idd vaag want hier is het meeste zo te halen en langer dan een week waachten op slijtdelen gebeurt niet vaak
zelf erop zetten is meestal niet zo een probleem en anders heel lief iemand aankijken daar een mooie vrouw meenenem is ook wel handig in dit soort gevallen :P
 
is idd vaag want hier is het meeste zo te halen en langer dan een week waachten op slijtdelen gebeurt niet vaak
zelf erop zetten is meestal niet zo een probleem en anders heel lief iemand aankijken daar een mooie vrouw meenenem is ook wel handig in dit soort gevallen :P

Je brengt me op een idee meneer rikkie. ;)
Raar toch? 3 week op een tandwiel? Hij vond het zelf ook erg voor me (de chef monteur) en zou zo snel mogelijk me bellen als ie er was.....ja fijn.
Zelf opzetten niet zon probleem? Maybe kan mn pa helpen....maar dies nu ergens ver weg verdorie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan