Iemand een nieuwe drie wieler nodig?

Ja, ik heb deze dingen ook gezien op de militairy van Boekelo. Daar heb ik me laten voorlichten over het totale andere rijden op deze driewielers.
Het heeft in de verste verte niets, maar dan ook niets met motorrijden te maken.
Als je zoiets koopt, krijg je een paar rijlessen van de verkoper. Je kunt niet hangen in de bocht. Dat is namelijk het grootste probleem: je moet rechtop blijven zitten.
Ergo, geef mij maar de motor!
 
Het heeft in de verste verte niets, maar dan ook niets met motorrijden te maken.

Natuurlijk heeft wel iets met motorrijden. Je wordt ook nat als het regent.

Bij een auto heb je als nadeel dat die vanwege de breedte bij een file achter aan moet sluiten. Een motor heeft als nadeel dat je bij slecht weer veel meer aan de elementen bent overgeleverd. En dat heeft dit apparaat ook.

EgbertO
 
Natuurlijk heeft wel iets met motorrijden. Je wordt ook nat als het regent.

Bij een auto heb je als nadeel dat die vanwege de breedte bij een file achter aan moet sluiten. Een motor heeft als nadeel dat je bij slecht weer veel meer aan de elementen bent overgeleverd. En dat heeft dit apparaat ook.

EgbertO


het zal aan mijn auto liggen maar ik word ook nat als het regent. :+
 
Dit snap ik niet:"een gordel zodat rijden zonder helm ook mogelijk is."

Dus als je dat ding niet om hebt moet je een helm op, zet jejezelf vast aan dat ding met een gordel dan maakt het niet uit als je met je kop op de grond slaat tijdens een val of ongeluk :?
 
Laatst bewerkt:
Vind het eigenlijk wel wat...
Zit een Rotax 990 V-Twin blok in...bekend van de Appie's. ...Leuk voor erbij....loterij gewonnen ofzo :+ ..

En uiteraard als je opeens niet meer op een motorfiets KAN rijden...door een ongeval of zoiets, dan lijkt mij dit wel een uitkomst voor sommige.

Maar een motorfiets blijft natuurlijk Numero Uno! :]

Gr. Johan.
 
Dit snap ik niet:"een gordel zodat rijden zonder helm ook mogelijk is."

Dus als je dat ding niet om hebt moet je een helm op, zet jejezelf vast aan dat ding met een gordel dan maakt het niet uit als je met je kop op de grond slaat tijdens een val of ongeluk :?
Dat zat ik net ook te bedenken :? Volgens mij zit je 100x liever zonder gordel en met helm op dat ding als je een crash hebt dan andersom. Hangt natuurlijk ook een beetje vanaf wat er precies gebeurd.
 
lag effe te snurken :+ ....zit er wel een steekie bij je los denk ik, als je daar zonder helm EN MET gordel om, op gaat rijden?!
 
heb het ding van de zomer in Rotterdam gezien, was een gehuude ergens uit IJsselstein vandaan.
Zag er wel heel gaaf uit (mooie afwerking) en het klonk wezenloos goed.
maar het is geen motor :(

dus inderdaad iets als je de postcodeloterij wint om er bij te hebben.
8-)
 
Ik las ergens dat er overdreven veel elektronica op staat, die altijd ingrijpt net als het leuk begint te worden. En hij leek me zo al vrij saai...
 
weten wat je wilt, poepen of van de pot af,
of je rijdt motor of auto,
en niet proberen hier een combi van te maken
ik vind ze verschrikkelijk :r
 
Zit er op zich wel grappig uit:

http://link.marktplaats.nl/217835814

Vraag me af of je er geen helm op hoeft.
In BE heb ik er een testrit mee kunnen doen, met helm, zonder gordel.
Ik heb er een verslagje van gemaakt op een vroegere zustersite van M-F.
Het was wel leuk rijden, maar je kunt dus niet tussen de files door, en je zit inderdaad evengoed in de regen.
Een nadeel is het feit dat de motor slechts 100-en-iets pk's heeft, écht sleuren zit er niet bij (ik had wel de pré-productie afstelling, deze schijnt later iets beter afgesteld te zijn)

Het grote voordeel? Je kunt in een bocht niet onderuit (voor een rechtdoor persoon als ik uitstekend dus)
 
Natuurlijk heeft wel iets met motorrijden. Je wordt ook nat als het regent.

Bij een auto heb je als nadeel dat die vanwege de breedte bij een file achter aan moet sluiten. Een motor heeft als nadeel dat je bij slecht weer veel meer aan de elementen bent overgeleverd. En dat heeft dit apparaat ook.

EgbertO

Het slechtste uit beide dus *D *O*
 
is dit niet een veel grotere versie dan die andere 3 wielige voertuigen?

dan zou ikeerder gaan voor een scarver of zo'n apparaat die ze een keer in top gear hebben getest met dak erop en g-meter :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan