Iemand een persoonlijk bericht sturen.... mag dat?

Roelof V

Rookie
2 apr 2021
8
4
Ik probeer een van de leden een persoonlijk bericht te sturen maar krijg dan het bericht dat ik daartoe niet bevoegd ben... Benieuwd hoe ik iemand wel persoonlijk kan bereiken. Iemand tips?
 
Het lid wat je een bericht probeert te sturen heeft zijn PB inderdaad uitstaan zag ik.
Tenminste als dat over het werkplaatshandboek, op cd, van een DR500S gaat dan.
Je hebt echter wel een profielbericht op dat lid z'n profiel gezet zag ik. (niet dat ik gezocht heb ernaar, het staat gewoon op de startpagina hier, aan de rechterkant, bij laatste profielberichten)
Ik zou als ik jou was, @superg2 z'n advies opvolgen, en hem taggen. Dan maak je de meeste kans om in contact te komen.
Veel mensen hebben dat uitstaan, de berichten optie, ik niet.
 
Hallo,
Ik zie dat jullie reageren op mijn vraag. Dank daarvoor. Gek genoeg ontvang ik geen berichten of meldingen. Ik denk dat ik dat in mijn profiel wel aan heb staan....
 
Dank dat jullie meedenken. In mijn zoektocht naar werkplaatshandboek heb ik een link gevonden via FB. Iemand uit Colombia heeft m digitaal met me gedeeld. Kleine wereld toch?
 
Dank dat jullie meedenken. In mijn zoektocht naar werkplaatshandboek heb ik een link gevonden via FB. Iemand uit Colombia heeft m digitaal met me gedeeld. Kleine wereld toch?
Mooi! Het wereldje is inderdaad klein, zo was ik op zoek naar een wphb voor een zrx 1200r, die kreeg ik via hier, gewoon voor niets. Even kopieren en opsturen naar me. En die voor de 1100 vond ik in de states, voor de verzendkosten. Groot plezier voor weinig.
Ik hoop dat je je DR500 weer snel goed hebt, en dat je veel plezier hebt hier op MF.
Groet, Coert. 👍
 
Dat lijkt idd van huis uit uit te staan.
En dat is onwijs kut.

@Duderuud kan je dat standaard aanzetten? Ik krijg best wel wat vragen van mensen die niet op quatsch van "meteen verkopen" en "heb je wel vonk" zitten te wachten waarop ik netjes antwoord. Als je van op verzenden drukt heb je het hele epistel vaoor Jan Lul (1874 - 1962) in zitten typen.

Hier in de straat is niet één brievenbus dichtgeschroefd
 
@Duderuud Rookie heeft niks veranderd, hij weet niet waar het zit...

1621605462055.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan