Iemand een Yamaha TDM 900????

Gompy

MF'er
9 dec 2006
37
1
Roosendaal
Hallo motorvrienden,

Ik heb gisteren mijn pasje opgehaald, even een motor geleend van een collega, dus gelijk een stukje gereden. Toch wel weer lekker :) :]

Maar nu even. Ik ben benieuwd of er mensen op het forum zijn die TDM 900 rijden, omdat ik deze motor wel zie zitten, en graag wat ervaringen wil horen.
Ga volgende week kijken bij de dealer, dus wat punten om op te letten. Niet alleen goede maar ook (als die er zijn) minder goede punten van deze motor.

Groeten Martin
 
Als je informatie over de Yamaha TDM 900 zoekt, kun je die vinden op de site van de
TDM/TRX club. www.tdm-trx.nl.
Op deze site vindt je allerlei nuttige informatie.
Je moet je wel bedenken dat deze site is gevoedt door TDM enthousiastelingen en daardoor ook is gekleurd van mening.

Een mening die ik trouwens als TDM 900 bezitter kan delen. 8-)

Natuurlijk is de keuze van een motor een heel persoonlijke smaak, maar ik zou zeggen , ga eens een wat langere proefrit maken.
Je zult zien dat een TDM een uitermate handelbare motor is. En vooral de 900, die een trouwe reis gezel is. :}
De TDM wordt graag misbruikt als "hooligan"machine, waar hij zich, buiten zijn abinomabel goede reis-eigenschappen, voor laat gebruiken. })

Succes met je zoektocht,


Greeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzz,

*D
 
stupid.gif



o ja,...
andere TDMérs ,...zie andere topics.. O-)

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo motorvrienden,

Ik heb gisteren mijn pasje opgehaald, even een motor geleend van een collega, dus gelijk een stukje gereden. Toch wel weer lekker :) :]

Maar nu even. Ik ben benieuwd of er mensen op het forum zijn die TDM 900 rijden, omdat ik deze motor wel zie zitten, en graag wat ervaringen wil horen.
Ga volgende week kijken bij de dealer, dus wat punten om op te letten. Niet alleen goede maar ook (als die er zijn) minder goede punten van deze motor.

Groeten Martin

Heb een TDM850 1996, een heerlijk pittige 2cilinder in lijn motor.
Ben er zeer tevreden over. Woonwerk en fun.... perfect. :Y
Een 900 lijkt me zeer de moeite waard eens een paar proefritten te maken.
 
Hoi Oma,

ik weet het, ik ben wat laat.

De TDM 900 is een fantastische motor. Ik rij hem vanaf sep.06 en al zo'n 8000km mee gereden (bouwjaar 04) . Geen probleem gehad, alleen de bekende terugroepaktie voor de sensor. Geen oliegebruik, niks. Benzine gebruik 1:19 voornamelijk woon / werk en pret.

Ik vind het alleen jammer dat er op dit forum niets te vinden is over en voor de TDM. :?
 
Heb ik wat gemist?? Volgens mij moet je je hier ook gewoon aanmelden :?

????????? Jullie slaan gewoon munt uit jullie website.

Wil je alle topics bekijken moet je je registreren en poen neerleggen??????????????

Jawel, Fred Kroket is back to location
 
Rij een TDM 850 1996, is echt een super machine.
Ben zelf 1,98 lang en kan het er goed op uithouden.
5 a 600 kilometer geen probleem.
Sturen gaat vanzelf op een TDM.
En als het moet kun je ook wel lekker gassen op zo'n ding.

En als er nou genoeg mensen op dit bericht reageren dan zetten
we wel ff een TDM-forum op.

Van de TDM 900 heb ik alleen van horen zeggen dat dat ook
een lekkere machine is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan