iemand eens een gsx1100 f motorblok uit elkaar gehaald?

sandersbike

Rookie
21 jul 2011
1
0
Utrecht
hoi allen,
mijn gsx1100f moet uit elkaar omdat ik bij de versnelling moet zien te komen. de tandwielen moeten waarschijnlijk vervangen worden.
Volgens mij moet het blok hiervoor compleet uit elkaar. Ik heb dit nog niet eerder gedaan. iemand hier ervaring mee?

is er ergens nog een werkplaatsje te vinden rondom utrecht waar je voor minder dan een klein fortuin kunt sleutelen aan je motor?

groet, sander
 
Ik heb wel eens zo'n blok uit elkaar gehad
En ja het hele blok mag uit elkaar om bij de tandwielen te komen (cilinders en kop kunnen blijfen zitten)
Dus ik zou zeggen ga eens op zoek naar een werkplaatshandboek
En ga vast sparen want tandwielen zijn niet goedkoop
Ik weet niet wat er aan de hand is dus weet ik ook niet wat je waarschijnlijk moet vervangen maar een tandwiel kost iets van 100 euro en een kompleet pakking zetje kost iets van 150 euro
 
Laatst bewerkt:
Kop en cilinders kunnen blijven zitten, wel de hele onderkant uit elkaar.

Motorblok uit de motor halen en lekker warm binnen sleutelen, in de keuken ofzo dan kunnen de vette onderdelen gelijk in de vaatwasser, lekker efficient.
 
~
Kop en cilinders kunnen blijven zitten, wel de hele onderkant uit elkaar.

Motorblok uit de motor halen en lekker warm binnen sleutelen, in de keuken ofzo dan kunnen de vette onderdelen gelijk in de vaatwasser, lekker efficient.[/quote]


Das handig!! Je moest eens weten hoeveel commentaar ik kreeg toen ik eens vertelde dat ik mijn schoenen had schoon gemaakt in de vaatwasser...
 
Terug
Bovenaan Onderaan