iemand ervaring met 15 x 49

eugene

MF veteraan
11 feb 2003
3.630
0
kortrijk, belgium
heeft er iemand ervaring met 15 x 49 op een r6 opt circuit?
een vriend van me gaat dit proberen, misschien mensen die al met deze formatie gereden heeft
er zal dan waarschijnlijk een grote tellerafwijking ontstaan als ik me niet vergis?
:] :]

[edit]kan iemand de titel aan passen?het moat 14 x 49 zijn[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen ervaring met 15/49, heb zelf 15/48 voor op straat. Je krijgt er idd een behoorlijke tellerafwijking van. Om dit te corrigeren heb je een speedrecalibrator nodig. Vind het zelf wel erg lekker rijden, de kortere gearing.
 
Ik heb geen ervaring met 15/49, heb zelf 15/48 voor op straat. Je krijgt er idd een behoorlijke tellerafwijking van. Om dit te corrigeren heb je een speedrecalibrator nodig. Vind het zelf wel erg lekker rijden, de kortere gearing.

die kerel rijdt nu ook 15 X 48 dacht ik, maar hij dacht misschein van eens 14 X 49 ook te proberen daar met 49 achteraan inertie zou kunnen veroozaakt worden..
 
De tellerafwijking wordt dan behoorlijk, maar als je ermee op het circuit rijd maakt het vrij weinig uit toch? Voor op het circuit zou ik het gewoon proberen, voor op straat lijkt me het te nerveus worden.
 
Rij zelf met 15 x 50 op een r6 en kom daarmee op Zandvoort net niet in z'n begrenzer aan het einde van het rechte stuk. Denk dat ik de volgende keer achter een 49 ga proberen. Naar mijn idee rij ik op het rechte stuk met net te veel toeren (net over het maximale vermogen heen).
 
Rij zelf met 15 x 50 op een r6 en kom daarmee op Zandvoort net niet in z'n begrenzer aan het einde van het rechte stuk. Denk dat ik de volgende keer achter een 49 ga proberen. Naar mijn idee rij ik op het rechte stuk met net te veel toeren (net over het maximale vermogen heen).

15 x 49 kan een oplossing zijn dan verzeker...
 
Terug
Bovenaan Onderaan