Iemand ervaring met 4bikersandbikes ?

ben niet bekend met hun online prestaties maar als ze half zo goed zijn dan hun winkel gebeuren (in Leenderstrijp bij Joppen) zeg ik; doen!
Ben er ongeveer een jaar geleden eens gaan kijken voor een regenbroek, en ben er zo goed geholpen dat ik er een complete nieuwe outfit heb aangeschaft.
Zeer goede rustige verkoper met echt zinnig advies en goede prijzen.

Erik
 
Ik las je topictitel en dacht eerst even dat je iets wilde weten over een cross motor voor vier personen...


4-biker-sandbikes

:$



:+

Sorry, zwaar off-topic.
Nee, ik heb geen ervaring met de shop.
 
Toevallig heb ik 2 weken geleden een set bobbins online besteld bij hen. 4bikersandbikes was de enige shop die ik nog kon vinden die de juiste maat had (m12-1.25 fijn). Een paar dagen later netjes een verzendingsmail gehad met de 3S code. Product was goed verpakt, factuur was correct en ze hebben er zelfs nog een klein sleutelhangertje bij gedaan.

Was dus maar een kleine aankoop, maar ze hebben bij mij wel kudo's gescoord :)
 
me vriendin het haar pak daar gekocht en gelijk laten vermaken

was een goede service en ik heb de toen gelijk een paar sidi's nog gekocht.
na bestelling :D


gewoon langs gaan en zelfs ervaren :D ;)
 
Online nooit iets gekocht, maar wel in de winkel zelf. Top service en fijne producten. Die gasten te kennen zullen ze ook heel goed omgaan met online bestelde producten en zullen er alles aan doen om jouw product goed te leveren. Ik zeg doen!
 
Fijne mensen daar in dat deel van de shop, ik heb er m'n helm, combi en sliders gekocht.
Alles gewoon in de winkel gekocht.
 
Wat wil je gaan bestellen via internet? Kleding is altijd moeilijk ivm de maat (dan kun je beter telefonisch of per e-mail contact opnemen).
 
me vriendin het haar pak daar gekocht en gelijk laten vermaken

was een goede service en ik heb de toen gelijk een paar sidi's nog gekocht.
na bestelling :D


gewoon langs gaan en zelfs ervaren :D ;)

Te ver weg _O-

Wat wil je gaan bestellen via internet? Kleding is altijd moeilijk ivm de maat (dan kun je beter telefonisch of per e-mail contact opnemen).

nee geen kleding, motoronderdeeltje




Maar kan een slot op, Heb me bestelling geplaatst en geld overgemaakt naar hun.
 
ibtl00183f.jpg
 
Te ver weg _O-nee geen kleding, motoronderdeeltje




Maar kan een slot op, Heb me bestelling geplaatst en geld overgemaakt naar hun.




ipv een slot kan je als je je spullen hebt ontvangen ook vertellen in dit topic hoe alles verlopen is, voor als mensen in de toekomst naar ervaringen zoeken.
 
Hmm de reacties komen zeker door het personeel. :? (van de website) :')
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan