Iemand ervaring met AGV K-Serie? (nr46 Black)

Elmo

MF veteraan
27 jul 2004
2.205
0
Waddinxveen
Moto gozers....

Ik wil een nieuwe helm en heb niet veel geld :P Heb al een AGV helm maar ik zag deze en vond deze heel erg cool! Ik heb toch nog geen motor dus het is puur als ik een motor huur of leen. Maar ja dan nog wil je wel een coole helm... een dure helm komt wel als ik zelf een motor heb...

ik zag deze:

203189_410_AFR_06.jpg
203189_410_DET3_FR_06.jpg

203189_410_DET2_FR_06.jpg
203189_410_DET1_FR_06.jpg
 
Deze wilde ik ook, maar in de winkel werd mij verteld dat er bij levering van deze helmen al een stuk of 3 kapot uit de doos kwamen. Toen heb ik maar een HJC gekocht 8-)
 
Deze wilde ik ook, maar in de winkel werd mij verteld dat er bij levering van deze helmen al een stuk of 3 kapot uit de doos kwamen. Toen heb ik maar een HJC gekocht 8-)

Ja ik wil bestellen via motozoom, maar neem aa dat ze geen kapotte opsturen ;) (was een HJC :) )
 
en de laatste als afmaker. nog een x-tra foto van de achterkant om de verschillen naar voren te brengen.
full


scheelt zeer zeker wat in de prijs dat ben ik met je eens, maar de kwaliteit zal er dan ook naar zijn. succes met je beslissing
 
das de brommer uitvoering zeg maar..... je hebt een goedkopere voor de scooterfreaks en de duurdere (dus de echte) voor de motorfreaks...
dis de duurdere uitvoering welke ook gelijk een stukje veiliger is (als het goed is)
(Afbeelding)


ik heb deze de duurdere Ti-Tech versie dus, erg fijne helm :Y


maar in principe is iedere helm die in nederland verkocht wordt goedgekeurd, dus geeft hij voldoende protectie.
het enige verschil is dat de het goedkopere segment helmen zeg maar net door de keuring komen en het duurdere segment daar makkelijk door heen komt.

het zal met name in de producten zitten, de AGV ti-tech is van carbon/kevlar, de goedkopere versie zal van polyester zijn.
en je zal het nog wel merken in de windruis.
maar als je hem mooi vind zou ik hem gewoon kopen...
 
Ik heb de K2, perfecte helm. Goede pasvorm en een goed luchtcirculatie systeem. Ik heb er wel nog de ademdeflector (kapje wat over je neus valt) bijgekocht voor een tientje ofzo en er een pinlock in gesleuteld.

top helm!
 
Nou ik heb maar besloten nog even met me eigen helm rond te rijden en door te sparen en als ik me motor heb gelijk goed geld uit te geven voor een goede degelijk en supermooie helm! :D

vond deze ook heel vet:

p60801429mu.jpg

p60801391ox.jpg

p60801437sa.jpg

p60801459bs.jpg

p60801489be.jpg


of

ex_flowers.jpg
:P :P
 
Je moet echt een Shoei nemen. Ik had afgelopen zaterdag heel wat helmen gepast, maar de Shoei XR1000 is gewoon DE helm om te dragen.

Perfecte pasvorm en niet te grote opening waar je vizier zit. Bij de Sharks is de opening zo groot en dat voelt minder veilig aan vind ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan