Iemand ervaring met ANWB Honda heropstapcursus?

ron_nie

Rookie
21 sep 2006
1
0
Eindhoven
Ik heb lang (ongeveer 10 jaar) geleden voor het laatst motorgereden en nu zit ik te denken om er misschien weer mee te beginnen. Ik kwam een heropstapcursus tegen van Honda/ANWB Zie hier.

Heeft iemand hier op het forum ervaring met deze cursusdag? Positief of negatief?

Roan
 
Ik heb er geen ervaring mee, maar mij mogen ze zo'n cursus best als verjaardagskado geven. :Y
 
Mijn vader heeft deze zomer na 20 jaar niet gereden te hebben een heropstapcursus gedaan bij de anwb. Hij was er erg positief over, zeker een aanrader als je weer wil beginnen
 
Ik heb lang (ongeveer 10 jaar) geleden voor het laatst motorgereden en nu zit ik te denken om er misschien weer mee te beginnen. Ik kwam een heropstapcursus tegen van Honda/ANWB Zie hier.

Heeft iemand hier op het forum ervaring met deze cursusdag? Positief of negatief?

Roan

Geen persoonlijke ervaring, maar mijn vader heeft het gedaan. Hij vond het een geweldig leerzame en leuke dag en sindsdien moet ik de motor met hem delen. Hij is dus weer gaan motorrijden, en heeft er veel plezier in. Hij zei dat het er in een rustig tempo weer allemaal terug komt en je aan het eind van de dag weer echt een motorrijder voelt :) . Ik kan hem dus wel aanbevelen, namens hem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan