Iemand ervaring met Blue Flame Uitlaat?

brains77

MF'er
18 mei 2006
94
0
Amsterdam
Ben van plan een nieuwe uitlaat te kopen. Bij Motoport verkopen zo'n systeem met 2 uitneembare pijpjes, voor "custom" geluid. Iemand ervaring hiermee?
 
Ja, mijn vriendin rijd met een blue flame dual oulet rond, zit een db killer bij en nog een schroef om 2e gat te dichten. Mooie pijp met supersound zonder killers en met killers vrij beschaaft.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/386588/bb735b7e7aec726a1ca61fbbaefb5a8e (Afbeelding 006b.jpg)​
 
Komen die db killers erbij of moet je ze erbij bestellen? ZOals ik het nu begreep zijn die 2 pijpjes datgene wat hem "beschaaft" maakt (en dus geen db killer nodig). Ook was mij niet duidelijk dat je er zelfs 1 totaal dicht zou kunnen maken. Scheelt het veel extra pk's? Heb een bandit 600
 
Holyf*ck..die's mooi die demper.. :9~

full
 
De uilaat is compleet en heeft levenslange garantie, is trouwens van titanium. Die killers hebben trouwens geen invloed op de afstelling van de bike, hebben we getest op de bank! Geluid open is erg :9~ en met alleen de db killer erin zit er ook nog super geluidje in, maar met die schroef in de onderste in het weer net origineel dus je kunt alle kanten op. Meen dat ie iets van 450 koste maar moet je me niet aan ophangen.
 
De uilaat is compleet en heeft levenslange garantie, is trouwens van titanium. Die killers hebben trouwens geen invloed op de afstelling van de bike, hebben we getest op de bank! Geluid open is erg :9~ en met alleen de db killer erin zit er ook nog super geluidje in, maar met die schroef in de onderste in het weer net origineel dus je kunt alle kanten op. Meen dat ie iets van 450 koste maar moet je me niet aan ophangen.


Die moet ik ook hebben.hebbe hebbe hebbbe :9~ :9~ voor op me gixerrr.

Bij motoport(Rotterdam?) zij je, ga morgen gelijk informeren.

En dat is allen de demper geloof ik niet het helle systeem(wil graag heel systeem).
Zie de prijzen wel op hun site maar daar zijn ze inderdaad mooi geprijsd, alleen van dat volledige systeem geloof ik niet, vandaar dat ik wou informeren maar ik kan geen dealer in nl vinden. (stom dat ik mp ben vergeten)

Ik wil graag die hoog gemonteerde (high level) en dan ook die race uitvoering die driehoek demper (ook op die honda van foto geloof ik).


Maar het geluid is dus mooi Hard en de kwaliteit ziet er goed uit?


Heb je misschien meer foto's (filmpje) van een beetje dichter bij, zou geweldig zijn.
Of misschien kan ik eens even lang komen voor een sound check :P :P
 
Denk dat ik vast nog wel eens kom luisteren.

Moet vrijdag weer de zeevaart in dus denk dat ik voorlopig niet langs kom maar die uitlaat komt er ook nog even niet maar was nieuwsgierig.

brains77 welke motoport kon jij die dempers bestellen.
Was net bij motoport Rockanje maar daar kunnen ze het niet bestellen.
Welke motoport heb jij het vandaan???

Of cbrdave waar heeft je vriendin de demper vandaan?

wil eens een beetje informeeren naar een full system uitlaat.

 
Mick85: bij motoport Amsterdam heb ik ze iig gezien, maar neem aan de ze deze in elke vestiging in NL hebben (zijn schijnbaar enige importeur).
Prijs kwaliteit verhouding schijnt erg goed te zijn; verkoper vertelde me dat Blueflame ook uitlaten maakt voor TVRs...
 
Motoport A,dam is idd de importeur.
De enige geloof ik.

Als je de prijzen wil weten kan je gewoon op de bluefalme site kijken.
Mij werd toen verteld dat die prijzen worden aangehouden (+10,- verzenden geloof ik)...omgerekend naar €'s natuurlijk ;)

Je zou ze dus eventueel ook gewoon daar kunnen bestellen :P
 
Mick85: bij motoport Amsterdam heb ik ze iig gezien, maar neem aan de ze deze in elke vestiging in NL hebben (zijn schijnbaar enige importeur).
Prijs kwaliteit verhouding schijnt erg goed te zijn; verkoper vertelde me dat Blueflame ook uitlaten maakt voor TVRs...

Oké bedankt en motoport's onderling zijn ook weer verschillend.
Had het er over in rockanje en die man zij het daar ook elke motoport is weer anders de ene doet dat en de ander verkoopt dat.

Dan zal ik motoport amsterdam eens mailen of bellen vragen ofdat zijn misschien een prijs indicatie kunnen geven en ofdat een full system ook mogelijk en ofdat het nut heeft.

Ben van plan om een full system te nemen met powercomander usb3 zit al een k&n filter in die al een lekker harde inlaat geluid maakt (heb nu een bos uitlaat maar wil meer)

Dan alles te laten afstellen op de testbank en kijken wat we er uit kunnen persen. *O*
 
Motoport A,dam is idd de importeur.
De enige geloof ik.

Als je de prijzen wil weten kan je gewoon op de bluefalme site kijken.
Mij werd toen verteld dat die prijzen worden aangehouden (+10,- verzenden geloof ik)...omgerekend naar €'s natuurlijk ;)

Je zou ze dus eventueel ook gewoon daar kunnen bestellen :P


ja daar heb ik ook gekeken maar daar staat een Full system S/Steel high level 4 IN 2 IN 1 geen prijs.

En bij Full system S/Steel 4 IN 2 IN 1 SXR720SS £320.00* maar dat kan nooit want de demper Coloured Ti EVO3 £300* is al 300pond dus hoe kan een full system nou 320 pond zijn wel erg goedkoop.

Of zou die full system alleen die uitlaat bochten zijn, maar ja dan is het nog niet duur.


edit:

Heb even zitten rekenen ga er dus van uit demper 300pond(of 320pond) bochten 320pond en verzendkosten 15pond is 635pond is €927.922 voor een full system dat zou niet gek zijn, blijft een hoop geld maar heb wel eens andere prijven gehoord.
 
Laatst bewerkt:
De prijzen vallen reuze mee, mijn vriendin is ook bijna toe aan een andere bochtenset en dan komt er ook weer blue flame onder de qualiteit vind ik wel ok zeker als je weet dat ze er s winters ook mee rijd en geen pekelschade te zien. Maar zou em gewoon bij mport kopen is beter i.v.m garantie en uit engeland is niet erg veel goedkoper na alle tax!
 
Nee inderdaat via dealer of direct via de site maakt niet echt veel uit en via de dealer gaat de garantie veel gemkelijker.

Zal a'dam eens voor een prijsje informeeren.

cbrdave als ik terug kom van varen (denk over maandje of 2) dan zal ik je wel even een mailtje stuuren ben erg benieuwd hoe dat klinkt, ken het geluid van een arkra op een cbr600rr en dat is al lekker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan