Iemand ervaring met Boss Alarm (schijfrem slot)

Ziet er solide uit :Y Heb ooit een soortgelijk slot gehad maar dan van ABUS, heb van ellende maar die batterijen eruit gehaald want dat alarm was echt om te janken (ging af wanneer het niet moest, en niet af wanneer het wel moest). Maar deze ziet er veel beter uit.



Wel 'n beetje groot om mee nemen? Dat is toch juist waar zo'n ding handig voor is. Als het alleen voor thuis is zal ik voor een kettingslot gaan, er zijn namelijk genoeg 'handige trucjes' om met dat slot erop nog te gaan rijden.
 
Laatst bewerkt:
ja het draait om het volgende:

mijn hoezen worden gestolen en daarom een schijfrem slot met alarm. Want mijn hoez zit vast aan het schijfrem slot maar ze rukken het gewoon los. Mss schrikt een alarm meer af , ik woon in een grote stad een alarm trekt dan ook wel aandacht.
 
gerelabelde vector slot _O- dat ding maakt herrie bij het inschakelen dat je het een straat verder hoor. maar dat alarm schrikt niks af :N gebruik hem als het nodig is. normaal altijd me ketting. maar indien nodig draai ik hem om. die schijtherrie en bij alarm niks _O-

bloque-disques-minimax-alarm-sra.jpg
 
Laatst bewerkt:
Koop anders een hoes met ringen waar een kettingslot doorheen kan. Voor 30 euro heb je er eentje bij de motozoom (voor buitengebruik).

Alarm is alleen maar irritant.
 
Koop anders een hoes met ringen waar een kettingslot doorheen kan. Voor 30 euro heb je er eentje bij de motozoom (voor buitengebruik).

Alarm is alleen maar irritant.


ja heb ik al.

Dus mijn hoes heeft idd versterkte openingen waar door ik dan de pin van men slot doe en dan door men schijfrem.

Maar eergisteren is hoes verdwenen , losgerukt van het schijfrem slot. Hing nog een klein stukje aan .

Kan je volgen want is nogal moeilijk voor te stellen denk ik
 
Laatst bewerkt:
Mijn hoes zit ook vast met een slot daarbij heb ik mijn hoes onbruikbaar voor anderen gemaakt door met onuitwisbare inkt mijn kenteken er op te zettten op diverse plekken. :Y
Danny :W :]
 
Ziet er solide uit :Y Heb ooit een soortgelijk slot gehad maar dan van ABUS, heb van ellende maar die batterijen eruit gehaald want dat alarm was echt om te janken (ging af wanneer het niet moest, en niet af wanneer het wel moest). Maar deze ziet er veel beter uit.



Wel 'n beetje groot om mee nemen? Dat is toch juist waar zo'n ding handig voor is. Als het alleen voor thuis is zal ik voor een kettingslot gaan, er zijn namelijk genoeg 'handige trucjes' om met dat slot erop nog te gaan rijden.
Ik heb er ook 1 van Abus en die werkt wel gewoon goed.
Alleen als de batterij bijna op is gaat die idd af met lichte piepjes.
Verders werkt die perfect.
Heeft me al eens geholpen toen ik bijna wou wegrijden toen ineens het alarm af ging omdat ik eigenlijk nooit een schijfremslot gebruik.
Heeft me behoorlijk wat geld en schade bespaard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan