iemand ervaring met BSM uitlaten ?

Duncan

MF veteraan
Donateur
19 mei 2001
16.215
12.769
Heb vandaag gekeken naar een andere uitlaat voor mijn FZR 600, nu hadden ze bij Boeve een BSM vampire uitlaat (rvs) voor 650,-. Zijn dit een beetje goede pijpen ?. En weet iemand ook misschien wat het geluidsnivo is van dit ding. Om nu om 5 uur \'s ochtends de hele buurt wakker te maken is ook niet de bedoeling.

Duncan
 
Er zat een BSM Vampire uitlaat onder mijn GSX-R600 toen ik hem kocht.
Maar wat een tering-herrie maakte dat ding, niet normaal, zowel bij lage als hoge toerentallen.
Ben toen maar met oordopen gaan rijden, en later de orginele pijp er maar op-gegooit. Maar dat stofzuigergeluid is ook geen gehoor.
Ik heb hem nu ingerolen tegen een Bos demper fatsoenlijk geluid bij lage toerentallen en onwijs heftig geluid wanneer je hem los-trekt :9~
 
Ze zeiden dat er ook een db eater in kon, dus als het geluid te hard is is dat ook een optie. Qua kwaliteit dus geen probleem? dan gaan we gewoon eens kijken of het ding een beetje leuk staat , als ik het niets vond kon hij hem toch terug brengen naar zijn leverancier.

Duncan
 
Ik heb hem vandaag gekocht, maakt idd een aardig geluidje }) . Ik laat mijn broertje vanmiddag toch maar de db eater halen en de oude uitlaat ophalen. Hij heeft hem laten horen met dat ding en toen was het een zwaar maar niet zo vreselijk doordringend geluid. Nu is het wel een beetje aso, vooral als je om 5 uur \'s ochtends weg rijd.

Duncan
 
Terug
Bovenaan Onderaan