Iemand ervaring met de restyle avi-coolmesh full kevlar?

Geen ervaring met die specifieke broek, maar wel met motorkleding van Restyle: stevig aan de prijs voor zeer matige kwaliteit. Ooit een broek en jas van resp. 400 en 800 Euro gekocht, het zou professioneel spul zijn: binnen een half jaar rafelt het spul uit elkaar, ook op de naden, 4 ritsen stuk, in de verste verte niet de beloofde waterbestendigheid, en verhaal halen kun je vergeten. Ik zou gewoon naar een meer gerenommeerd merk uitkijken.
 
Laatst bewerkt:
Geen ervaring met die specifieke broek, maar wel met motorkleding van Restyle: stevig aan de prijs voor zeer matige kwaliteit. Ooit een broek en jas van resp. 400 en 800 Euro gekocht: binnen een half jaar rafelt het spul uit elkaar, ook op de naden, 4 ritsen stuk, in de verste verte niet de beloofde waterbestendigheid, en verhaal halen kun je vergeten. Ik zou gewoon naar een meer gerenommeerd merk uitkijken.
Ik zie nu de prijzen pas. Jezus. Mijn Macna was 140 ofzo en zeer tevreden over de kwaliteit en pasvorm.

Edit nog goedkoper zelfs dan 140 Macna Revelin Grijs Motorjeans - ChromeBurner
 
Staar je niet blind op het prijsverschil. Let bij jeans ook op wat je koopt. Er zit verschil tussen 'normale' jeans met versteviging op een aantal plekken en jeans die volledig van slijtvast materiaal zijn gemaakt. Dat verschil zie je ook terug in de prijs. Dan zijn er natuurlijk nog dure en goedkope merken.

Als de hele broek niet tegen een schuiver kan dan koop ik hem zeker niet.
 
Staar je niet blind op het prijsverschil. Let bij jeans ook op wat je koopt. Er zit verschil tussen 'normale' jeans met versteviging op een aantal plekken en jeans die volledig van slijtvast materiaal zijn gemaakt. Dat verschil zie je ook terug in de prijs. Dan zijn er natuurlijk nog dure en goedkope merken.

Als de hele broek niet tegen een schuiver kan dan koop ik hem zeker niet.
Daar heb je zeker een punt. Ik trek mijn leren pak aan voor lange ritten. Jeans zijn voor korte stukkies naar de stad. Vandaar dat ik daar niet een ultradure broek voor heb gekocht. Deze is inderdaad niet geheel verstevigd en als ik een weekend weg ga met de motor laat ik deze ook thuis. Dag in dag uit rijden snap ik dat je een geheel verstevigde wil maar dan nog zijn sommige merken absurd geprijsd.
 
Iemand ervaring met de restyle aviator 3 waterafstotend-coolmesh full kevlar jeans?
Ik zie nu de prijzen pas. Jezus. Mijn Macna was 140 ofzo en zeer tevreden over de kwaliteit en pasvorm.

Edit nog goedkoper zelfs dan 140 Macna Revelin Grijs Motorjeans - ChromeBurner
Hoi, was jou Macna ook van top tot teen van Kavlar? Prijs van de aviator 3 van Restyle met level 2 bescherming is €250. Weet niet of dat duur is…
 
Hoi, was jou Macna ook van top tot teen van Kavlar? Prijs van de aviator 3 van Restyle met level 2 bescherming is €250. Weet niet of dat duur is…
Zie mijn reactie boven die van jou. Antwoord is nee. Maar als ik de reactie van @DucBMW lees zou ik voor een ander merk gaan. Voor optimale bescherming zou ik sowieso voor leer gaan. Mijn jeans zijn voor de korte stukjes zodat ik in ieder geval wat bescherming heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan