Iemand ervaring met Decalmoto?

23 apr 2009
31
3
Gent (BE)
Facebook
Twitter
Instagram
Dag iedereen
Om mijn motor wat te 'pimpen' overweeg ik om een (uitgebreide) stickerset aan te schaffen bij Decalmoto.
Iemand hier recente ervaringen mee? Kwaliteit materiaal? Verwerking? Stickers groot genoeg tot aan/over de rand? ...
Bedankt voor jullie inzichten!
Serge
 
Dag iedereen
Om mijn motor wat te 'pimpen' overweeg ik om een (uitgebreide) stickerset aan te schaffen bij Decalmoto.
Iemand hier recente ervaringen mee? Kwaliteit materiaal? Verwerking? Stickers groot genoeg tot aan/over de rand? ...
Bedankt voor jullie inzichten!
Serge
Ik heb effe zitten shoppen, vind het sowieso een interessante site, mimpen heb ik niet gevonden, alles is als origineel..

Maar antwoord op je vraag: nee nog geen ervaring mee
 
Volgens mij is dat wel goed spul. Er zijn er een paar hier die de stikkers besteld hebben daar. Was een Sonauto super tenere xtz 750 stikker set. Die waren wel te spreken over de kwaliteit
 
8b83351d595e637710cf45a7b296c10d.jpg


Prima kwaliteit
 
In 2016 op een kuipset uit China geplakt. Iets van 30,000km mee gereden (had ook de OEM kuip nog). Motor stond buiten (onder hoes).
Vorig de motor verkocht, stickers zagen er nog fris uit.

Qua kleur kwam het grijs van de Honda "wing" niet 100% met OEM (op de tank)
 
In 2016 op een kuipset uit China geplakt. Iets van 30,000km mee gereden (had ook de OEM kuip nog). Motor stond buiten (onder hoes).
Vorig de motor verkocht, stickers zagen er nog fris uit.

Qua kleur kwam het grijs van de Honda "wing" niet 100% met OEM (op de tank)
Da's inderdaad niet slecht. Bedankt voor de info!
 
Terug
Bovenaan Onderaan