iemand ervaring met deze oxford tas?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cezeke

MF'er
26 okt 2003
222
0
belgie
Ik trek in de zomer met enkele vrienden voor 4 dagen naar het zuiden. We overnachten ginder wel in hotels. Dus moet er eigenlijk niet zoveel bagage mee. Nu is mijn vraag of deze oxford tas(vind deze de mooiste omdat ze afgerond is) voldoende ruimte bied om het hoogst nodige in mee te nemen. Hou namelijk niet van veel gesleur. Ik had graag de mening gehad van mensen die hier ervaring mee hebben alvorens ik deze ga aanschaffen. Thanx ;)
full

P.s.: Ik heb in andere topics aan 't zoeken geweest maar vond toch niet het gepaste antwoord.
 
Ik heb hem sinds verleden jaar, en gebruikt op m'n R6
Goede bevestiging, voldoende ruimte (in hoogte verstelbaar),
zeer, zeer goede kwaliteit, regenhoes etc. etc. etc.

Tip: koop hem op de Motorbeurs Utrecht.

In de winkel gaan ze voor zo'n € 150,00 weg.
Op de beurs (met beurskorting :? ), jawel € 75,00
 
Ik heb (nog) geen ervaring met deze tas. Wat ik je wel kan vertellen dat ik uitermate tevreden ben over de Oxford tassen. Vorige jaar tijdens de Motorbeurs Utrecht de zijtassen aangeschaft. Mijn vrouw en ik zijn op een R1 een week lang door Engeland gereden. Zeer comfortabel, kwalitatief hoogwaardig en je kon behoorlijk wat meenemen.
Dit jaar wil ik dezelfde tas aanschaffen in Utrecht. Kijken of ik weer 50% (!!) korting krijg.
 
Ik rij ook rond met die tassen op mn R6, alleen een helm zoals op die afbeelding is weergegeven krijg je er dus nooit een keer in.....of dit moet een grotere tas zijn dan ik heb...
 
Ik heb de complete set voor op m'n R6, maar voor 4 dagen moet je wel voldoende mee kunnen meenemen, alleen in deze.

[me]Friezinnetje gaat er vanuit dat mannen sowieso toch minder meenemen dan vrouwen ;) [/me]
 
4 dagen maar? Rugtas????