iemand ervaring met deze oxford tas?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cezeke

MF'er
26 okt 2003
222
0
belgie
Ik trek in de zomer met enkele vrienden voor 4 dagen naar het zuiden. We overnachten ginder wel in hotels. Dus moet er eigenlijk niet zoveel bagage mee. Nu is mijn vraag of deze oxford tas(vind deze de mooiste omdat ze afgerond is) voldoende ruimte bied om het hoogst nodige in mee te nemen. Hou namelijk niet van veel gesleur. Ik had graag de mening gehad van mensen die hier ervaring mee hebben alvorens ik deze ga aanschaffen. Thanx ;)
full

P.s.: Ik heb in andere topics aan 't zoeken geweest maar vond toch niet het gepaste antwoord.
 
Ik heb hem sinds verleden jaar, en gebruikt op m'n R6
Goede bevestiging, voldoende ruimte (in hoogte verstelbaar),
zeer, zeer goede kwaliteit, regenhoes etc. etc. etc.

Tip: koop hem op de Motorbeurs Utrecht.

In de winkel gaan ze voor zo'n € 150,00 weg.
Op de beurs (met beurskorting :? ), jawel € 75,00
 
Ik heb (nog) geen ervaring met deze tas. Wat ik je wel kan vertellen dat ik uitermate tevreden ben over de Oxford tassen. Vorige jaar tijdens de Motorbeurs Utrecht de zijtassen aangeschaft. Mijn vrouw en ik zijn op een R1 een week lang door Engeland gereden. Zeer comfortabel, kwalitatief hoogwaardig en je kon behoorlijk wat meenemen.
Dit jaar wil ik dezelfde tas aanschaffen in Utrecht. Kijken of ik weer 50% (!!) korting krijg.
 
Ik rij ook rond met die tassen op mn R6, alleen een helm zoals op die afbeelding is weergegeven krijg je er dus nooit een keer in.....of dit moet een grotere tas zijn dan ik heb...
 
Ik heb de complete set voor op m'n R6, maar voor 4 dagen moet je wel voldoende mee kunnen meenemen, alleen in deze.

[me]Friezinnetje gaat er vanuit dat mannen sowieso toch minder meenemen dan vrouwen ;) [/me]
 
4 dagen maar? Rugtas????
Dacht ik dus ook te gebruiken een rugtas maar heb een nieuw lederen pak gekocht met zo'n bult achterop de rug. Ik denk niet dat dit dan goed gaat lukken en wil toch nog comfortabel rijden, vandaar deze keuze... 8-)
full
 
die tas: :} :} :} blijft goed zitten, waterdicht ook zonder regenhoes, 265+ resistant :X , als rugzak te gebruiken etc etc :} :} :}

Moet denk ik wel voldoende zijn voor 1 persoon voor 4 dagen, al ken je denk ik geen "black tie" meenemen want da kreukt zo 8-)

 
Laatst bewerkt:
Een week weg geweest met deze tas. Prima bevallen. Ik heb de variant die op de tank wordt geplakt, maar de inhoud is hetzelfde. We zaten een paar dagen in hetzelfde hotel, dan kun je het ding nog wat kleiner maken.

full


Zit een regenhoes bij, maar heb ik niet nodig gehad. In de zijvakken kun je een fototoestel, sigaretten of andere dashboardkastartikelen stoppen.

Kortom: Kopen dus. Motorbeurs, en anders op Motorgoedkoop.nl
 
Het is dan zover. Volgende week vertrekken we naar Frankrijk. Ondertussen heb ik al een tijdje die Oxford tas aangeschaft. Nu gisteren wou ik ze eens samen met een vriend monteren op m'n achterzitje maar er is namelijk een probleem. De velcro die onder het zitje moet doorlopen is volgens mij onmogelijk. We hebben het geprobeerd maar het probleem is dan dat je het achterzitje niet meer kan vast klikken omdat er niet genoeg speling is waar de velcro onderdoor loopt.
Heeft hier iemand ervaring mee(liefst cbr600rr rijders) of kan iemand me een oplossing bieden? :?

Thanx ;)
 
Ik had toevallig laatst een topicje geopend over "motorgoedkoop alleen goedkoop?" ,ik ga deze tanktas en de panniers (zijtassen) van Oxford daar dus kopen, gezien de positieve reacties, het scheelt veel geld ('t duurt nog zo lang voor de motorbeurs is..).

Deze tas is super!! En als je 'm uitritst past er echt wel een hoop bende in hoor. En je kunt de magneten eraf ritsen en dan is ie goed te gebruiken als rugtas, errug handig! Het enige 'minpuntje' (als ik er persé een moet noemen) is dat het vakje bovenop om je kaart in te doen een beetje klein is, een A4 tje of zo'n boekjes-kaart past er niet in. Maar verder.. TOP! Kopen!
 
Idd een super tas heb hem ook, als hem achterop vast maakt moet je wel ff douwen op de buddy voor ie klikt zegt maar ook daar zit ie als een huis *D

En der past wel een helm in trouwens het is ff klooien maar het past moet je hem wel open ritsen dat ie groot is. In de kleine stand neem ik er altijd mijn kleding en schoenen in mee past precies *D
 
okay, gees kijkt met r blonde hoofd weer es niet goed, dit gaat duidelijk niet over de tanktas.. ai. Maar goed, de tanktas is dus ook heel goed! ;)
 
deze tas heb ik ook , past idd veel in, redelijk met de haken vast te maken. Ik zet hem alleen met een paar extra lossen haken kruislings vast. Heb een beetje het idee dat als-ie vol zit hij een klein beetje topzwaar is.

Prima tas :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan