Iemand ervaring met Helmonline?

Flaco707

MF'er
5 dec 2016
32
3
Eindhoven
Op helmonline staan leuke helmen voor leuke prijzen. Nou hebben ze een leuke KiyOh score van 9,2 staan aan zogenaamde klantenbeoordelingen. Ik dacht, toch maar even zelf kijken bij trustpilot. Hier staan daarentegen twee (de enige) zeer slechte reviews. Vandaar de vraag of mensen hier ervaring hebben met deze site om zo wellicht mij en andere forumleden te behouden van een slechte ervaring (of niet). Ik kon hier in ieder geval nog niks over deze website vinden op het forum.

Alvast bedankt! :}
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al meerdere helmen besteld bij ze, nog niks fout gegaan, hele snelle levering en erg goedkoop vergeleken met andere sites.
Ik zou er zo weer bestellen.
 
Geen ervaring met de website, maar wel mijn helm daar gekocht in de winkel in Amsterdam, daar iig goed geholpen en blij met de helm die ik aangeschaft heb.
 
Als je weet wat je maat is? Ik heb altijd 58, bij elke helm tot dusver,..
 
Geen ervaring met de website, maar wel mijn helm daar gekocht in de winkel in Amsterdam, daar iig goed geholpen en blij met de helm die ik aangeschaft heb.
Bedoel je niet voordeelhelmen.nl? helmonline heeft wel een Amsterdams adres op de site staan, maar dat is enkel een kantoor
 
Prima webshop wat mij betreft hoor. Heb een maand of wat terug een helm gekocht, maar omdat deze niet lekker zat toch maar terug gestuurd. Zowel het bestellen als retourneren ging goed. Binnen enkele dagen werd netjes het geld teruggestort.
 
Helm ergens anders gepast. Dan besteld via helmonline. Ging perfect. Moet ik nu een schuldgevoel hebben 😇?
 
Helm ergens anders gepast. Dan besteld via helmonline. Ging perfect. Moet ik nu een schuldgevoel hebben 😇?

Waha ja zo had ik het beter ook gedaan. Ik ben na het retourneren maar ergens gaan passen (en vervolgens daar gelijk een helm gekocht, was nog goedkoper ook)... Weer wat geleerd :Y
 
Als oprichter van dit topic zal ik ook mijn ervaring even delen. De verzending is mega snel! Helm netjes ontvangen. De Helm weer terug gestuurd omdat hij niet naar mijn verwachting was (heeft dus niks met de site te maken). De doos was licht beschadigd bij aankomst, hiervoor heb ik voor de zekerheid even een mail gestuurd om problemen bij het retourneren te voorkomen. Snel reactie terug gehad dat het geen probleem was. Dus gebaseerd op alle mensen die hier reageerde en mijn eigen ervaring is het dus zeker een top bedrijf waar je veilig kan bestellen :}
 
Op helmonline staan leuke helmen voor leuke prijzen. Nou hebben ze een leuke KiyOh score van 9,2 staan aan zogenaamde klantenbeoordelingen. Ik dacht, toch maar even zelf kijken bij trustpilot. Hier staan daarentegen twee (de enige) zeer slechte reviews. Vandaar de vraag of mensen hier ervaring hebben met deze site om zo wellicht mij en andere forumleden te behouden van een slechte ervaring (of niet). Ik kon hier in ieder geval nog niks over deze website vinden op het forum.

Alvast bedankt! :}
Antwoord: Trustpilot haalt bedrijven omlaag die geen zaken willen doen met Trustpilot.

Mijn bedrijf scoort op Trustpilot een lullige 2.5. Die score komt uit 4 super positieve reviews en 1 negatieve. Hoe dat kan? Trustpilot heeft een regeltje in gebruik waardoor oudere reviews steeds minder zwaar wegen dan nieuwere. En dat wordt slim toegepast: Zodra er een negatieve review bij komt, zijn alle andere reviews opeens "heel erg oud". Een hele achterbakse manier om ondernemers te dwingen om met hun platform te werken. Of die negatieve reviews terecht zijn maakt niet uit, zelfs als je smaad kan aantonen doen ze niets (tenzij je je gauw registreert als klant bij Trustpilot natuurlijk)

In het echt scoort mijn bedrijf overigens 9 van 10 uit een paar duizend reviews.
 
Antwoord: Trustpilot haalt bedrijven omlaag die geen zaken willen doen met Trustpilot.

Mijn bedrijf scoort op Trustpilot een lullige 2.5. Die score komt uit 4 super positieve reviews en 1 negatieve. Hoe dat kan? Trustpilot heeft een regeltje in gebruik waardoor oudere reviews steeds minder zwaar wegen dan nieuwere. En dat wordt slim toegepast: Zodra er een negatieve review bij komt, zijn alle andere reviews opeens "heel erg oud". Een hele achterbakse manier om ondernemers te dwingen om met hun platform te werken. Of die negatieve reviews terecht zijn maakt niet uit, zelfs als je smaad kan aantonen doen ze niets (tenzij je je gauw registreert als klant bij Trustpilot natuurlijk)

In het echt scoort mijn bedrijf overigens 9 van 10 uit een paar duizend reviews.
Thanks voor de uitleg! Maar als ik het goed begrijp kan dit ook in je voordeel werken als je laatste reviews positief zijn. Op zich best logisch, anders kan een bedrijf wat het tegenwoordig perfect doet een vertekend beeld achterlaten omdat het het vroeger slecht deed (dit geld ook andersom). Huidige reacties zijn dan toch ook meer representatief voor hoe het bedrijf het doet. Alleen in het geval van geen tientallen reviews per maand snap ik dat het dan lastig kan zijn.
 
Thanks voor de uitleg! Maar als ik het goed begrijp kan dit ook in je voordeel werken als je laatste reviews positief zijn. Op zich best logisch, anders kan een bedrijf wat het tegenwoordig perfect doet een vertekend beeld achterlaten omdat het het vroeger slecht deed (dit geld ook andersom). Huidige reacties zijn dan toch ook meer representatief voor hoe het bedrijf het doet. Alleen in het geval van geen tientallen reviews per maand snap ik dat het dan lastig kan zijn.
In mijn beleving werkt dat andersom niet in dezelfde mate, het is een uitgekiende tool om ervoor te zorgen dat bedrijven sneller voor Trustpilot kiezen. Dat, en het laten staan van negatieve reviews van de eerste de beste dorpsgek onderstrepen dat dit een van de minder representatieve review platforms is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan