iemand ervaring met Hotbodie undertails?

Een vriend van me heeft ze (toevallig ook R1)
Komt uit de USofA www.hotbodiesracing.com dacht ik. Vergeet "raching" niet want anders kom je op iets anders uit ;)
Maar goed.. Hij moest er tering lang opwachten. De LED verlichting die er inzit is zwaar ruk, maar voor de rest heel mooi. Past netjes en je kan ze in de kleur bestellen. Er zit trouwens ook niets voor je kentekenplaat op te zetten dus je moet zelf een steuntje oid maken.
 
Een vriend van me heeft ze (toevallig ook R1)
Komt uit de USofA www.hotbodiesracing.com dacht ik. Vergeet "raching" niet want anders kom je op iets anders uit ;)
Maar goed.. Hij moest er tering lang opwachten. De LED verlichting die er inzit is zwaar ruk, maar voor de rest heel mooi. Past netjes en je kan ze in de kleur bestellen. Er zit trouwens ook niets voor je kentekenplaat op te zetten dus je moet zelf een steuntje oid maken.
Wat is er mis met de verlichting?
 
ik heb er zo een op mijn gixxer gezet, de pasvorm is goed, duidelijke montage beschrijving (engels) met foto's.
de LED verlichting had idd beter gekund, ik heb zelf de knipperlichten met het remlicht mee laten branden en aparte LED knippers naast mijn nummerplaat zitten.
de kleur komt heel dicht in de buurt maar ik heb hem toch in de perfecte kleur laten spuiten (mijn broertje is auto-spuiter)
full

succes ermee :)
 
Ik ben op zoek naar een undertail voor mijn R1 uit '98 en nu kom ik dit tegen:
www.optitune.nl/shop/index.php?main_page=product_info&manufacturers_id=1&products_id=2911

Heeft iemand ervaring met undertails van dit merk? Tips over andere merken zijn ook welkom!
Ik heb hem voor mijn straat gixxer 600 gekocht bij www.tweewielerservice-veghel.nl en hij was nog een goed stuk goedkoper ook,weet niet wat ie van een R1 kost,maar dan moet je gewoon een mailtje sturen en ff vragen 8-)
Suc6
 
ik heb er zo een op mijn gixxer gezet, de pasvorm is goed, duidelijke montage beschrijving (engels) met foto's.
de LED verlichting had idd beter gekund, ik heb zelf de knipperlichten met het remlicht mee laten branden en aparte LED knippers naast mijn nummerplaat zitten.
de kleur komt heel dicht in de buurt maar ik heb hem toch in de perfecte kleur laten spuiten (mijn broertje is auto-spuiter)
(Afbeelding)
succes ermee :)

oeps zie ik daar een schaamrand?


:+

vriend van mij heeft een undertail gekocht KNAP SPUL ook iets van 250 euries.
ga morgen ff vragen wat en welke het is.
 
Als het goed is krijg ik hem over een week.


Damn, dit nog maar gepost en ik krijg mail dat het nog 2 maanden gaat duren :(
 
Laatst bewerkt:
Ik wil je niet ongerust maken, maar ze zijn al sinds vorig jaar december ongeveer bezig met een nieuwe mal voor de R1 1998.... dus ik hoop voor je dat je hem over 2 maanden echt krijgt. Anders misschien even bellen met de importeur 0599.663.000 (motopro sport)en vragen hoe en wat.

Waar denk je dat de informatie over de levertijd vandaan komt ;)
 
ik heb er zo een op mijn gixxer gezet, de pasvorm is goed, duidelijke montage beschrijving (engels) met foto's.
de LED verlichting had idd beter gekund, ik heb zelf de knipperlichten met het remlicht mee laten branden en aparte LED knippers naast mijn nummerplaat zitten.
de kleur komt heel dicht in de buurt maar ik heb hem toch in de perfecte kleur laten spuiten (mijn broertje is auto-spuiter)
(Afbeelding)
succes ermee :)
@ Rotten: waar heb jij die achterste knippers vandaan? Denk dat ik ook gewone knippers er bij houd, vind ik toch wel belangrijk om zichtbare knipperlichten te hebben achter.
 
als ik jou was zou ik die undertail lekker afzeggen en een andere bestellen,ik had er vorig jaar ook een besteld voor mijn R1 en zou hem binnen twee weken hebben,dat werden er drie,vier,vijf enz. ik weer langs,zij weer bellen toen moesten er nieuwe mallen gemaakt worden,duurde weer weken uit eindelijk heb ik bijna vijf MAANDEN !!! moeten wachten en heb ik hem afgezegd en een andere besteld,die ik na drie weken binnen had ! er zijn genoeg mooie op de markt,was in totaal ook iets van 250 euro kwijt dus dat valt wel mee en heb nu ingebouwde knippers en een plaatje waar je kenteken op komt.
Kijk maar naar de foto,dan zie je hoe het er nu uit ziet.
Veel succes !!!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/394271/2a7b56bbd01d32f729715fa4a2635b01 (r1noord.jpg)​
 
als ik jou was zou ik die undertail lekker afzeggen en een andere bestellen,ik had er vorig jaar ook een besteld voor mijn R1 en zou hem binnen twee weken hebben,dat werden er drie,vier,vijf enz. ik weer langs,zij weer bellen toen moesten er nieuwe mallen gemaakt worden,duurde weer weken uit eindelijk heb ik bijna vijf MAANDEN !!! moeten wachten en heb ik hem afgezegd en een andere besteld,die ik na drie weken binnen had ! er zijn genoeg mooie op de markt,was in totaal ook iets van 250 euro kwijt dus dat valt wel mee en heb nu ingebouwde knippers en een plaatje waar je kenteken op komt.
Kijk maar naar de foto,dan zie je hoe het er nu uit ziet.
Veel succes !!!
Waar heb jij de jouwe besteld?
 
bij martijns motorshop ip de admiraliteitskade in rotterdam,volgens mij was deze undertail van eurobikes maar dat weet ik niet meer zeker,het is met behoud van je originele achterlicht,maar je licht is niet even groot als ze nu zijn,de openingen in de undertail zijn bijna de helft kleiner,je ben wel ff bezig met de montage als jet het allemaal goed en netjes wil doen maar hij past verder wel goed.Als je nog vragen heb hoor ik het wel !
 
de hotbodies undertail met de uitlaten onder de kont schijnen ruk te zijn, in Amerika is de undertail gaan smelten
 
Terug
Bovenaan Onderaan