Iemand ervaring met Huybers in Schijndel?

Heb daar een jaar of 9-10 geleden een GSX600F gekocht, kon meteen proefrijden, alles prima en goed. Kreeg er een goed slot bij etc. etc.
9 jaar op rondgetuft dus zal er geen kwaad woord over roepen. Zwager van mij z'n Honda Magna gekocht jaren geleden, ook prima bevallen.
 
Ik heb bij huybers wel eens een motor ingeruild town hij nog in Best zat.
Een week later stond mijn inruilmoor te koop met opeens 20.000km op de teller terwijl er eerst zo'n 50.000 op stonden.
Ditzelfde was bij de motor van mijn broer.
Deze had ook een probleem met de benzinemeter die niet werkte.
Hier gaf hij geen garantie op omdat hij maar beter op had moeten letten toen hij de motor kocht. Het valt echter niet mee om bij een motor met bijna lege tank te zien of je meter wel werkt.
Toen hij in schijndel zat is mijn broer daar terug geweest voor een ander motor.
Mijn broer zei tegen hem dat hij aan zijn betrouwbaarheid twijfelde.
Meneer Huybers zei dat hij dat wel begreep maar beloofde dat dat nu anders was.
Daarop vroeg mijn broer of hij het telnr mocht van de vorige eigenaar van de motor waarin hij geinterreseerd maar dat wilde hij niet geven. Op de papieren had mijn broer gezien van wie hij was geweest en kon zo de vorige eigenaar bellen. Deze stond ervan te kijken dat de motor te koop stond want hij was helemaal total los geweest, en dit terwijl huybers had beloofd dat hij nooit geen schade had gehad.
Omdat ik van Mark Huybers een e-mail heb gekregen waarin gedreigt wordt om stappen te ondernemen als ik dit bericht niet verwijder wil ik het volgende toelichten.
Ik heb hier niks geschreven waar ik niet 100% zeker van ben dat het gebeurd is.
Ik wil er wel bij vermelden dat het al zo'n 20 jaar geleden is dit gebeurt is en dat ik niet kan vertellen hoe hij en de service nu is, omdat ik er nadien niet meer ben geweest.
Ik ben echter niet van plan om mijn post te verwijderen.
Als hij denkt dat hij nu stappen moet ondernemen dan moet hij dat maar doen.
Ik heb genoeg kenissen die mijn verhaal kunnen bevestiggen.
 
Wanneer intimidatie dominant is aan intelligentie typeert dit vaak oplichters(-praktijken). Ik lees op verschillende fora uiteenlopende ervaringen. De goede ervaringen zijn voor het merendeel van toepassing op klanten met motoren waar geen mankementen aan kwamen. Wanneer er geen problemen hoeven te worden opgelost zijn er uiteraard ook geen klachten daarvan te verwachten. Dat is dan per slot van rekening inherent. Die reacties lijken daarom 'knus' maar zijn zeker niet relevant. Over de behandeling van klanten met motorklachten zijn behoorlijk wat slechtere ervaringen te lezen. Ook op andere fora. Daarentegen lees ik ook regelmatig dat ze er goede koffie en luide muziek hebben. Kijk, dat wil ook wat zeggen toch? Voor een koffieshop zou het zelfs positief kunnen worden genoemd. Dus voor koffie en muziek naar Huibers Schijndel en voor motoren naar?
 
Laatst bewerkt:
Mark huybers stuurde mij een E-mail waarin stond dat hij een man was van zijn woord en altijd doet wat hij zegt.
Als ik mijn bericht over zijn zaak niet zou verwijderen binnen 8 dagen zou hij stappen ondernemen.
Ondertussen zijn we zo'n 2 weken verder maar waar blijven die stappen :?
Is hij nog net zo onbetrouwbaar als 20 jaar geleden en zit hij me dus weer voor te liegen?
Of zou hij er rekening mee houden dat als je in de stront gaat roeren dat het dan gaat stinken?
 
Ik heb bij huybers wel eens een motor ingeruild town hij nog in Best zat.
Een week later stond mijn inruilmoor te koop met opeens 20.000km op de teller terwijl er eerst zo'n 50.000 op stonden.
Ditzelfde was bij de motor van mijn broer.
Deze had ook een probleem met de benzinemeter die niet werkte.
Hier gaf hij geen garantie op omdat hij maar beter op had moeten letten toen hij de motor kocht. Het valt echter niet mee om bij een motor met bijna lege tank te zien of je meter wel werkt.
Toen hij in schijndel zat is mijn broer daar terug geweest voor een ander motor.
Mijn broer zei tegen hem dat hij aan zijn betrouwbaarheid twijfelde.
Meneer Huybers zei dat hij dat wel begreep maar beloofde dat dat nu anders was.
Daarop vroeg mijn broer of hij het telnr mocht van de vorige eigenaar van de motor waarin hij geinterreseerd maar dat wilde hij niet geven. Op de papieren had mijn broer gezien van wie hij was geweest en kon zo de vorige eigenaar bellen. Deze stond ervan te kijken dat de motor te koop stond want hij was helemaal total los geweest, en dit terwijl huybers had beloofd dat hij nooit geen schade had gehad.

Omdat ik van Mark Huybers een e-mail heb gekregen waarin gedreigt wordt om stappen te ondernemen als ik dit bericht niet verwijder wil ik het volgende toelichten.
Ik heb hier niks geschreven waar ik niet 100% zeker van ben dat het gebeurd is.
Ik wil er wel bij vermelden dat het al zo'n 20 jaar geleden is dit gebeurt is en dat ik niet kan vertellen hoe hij en de service nu is, omdat ik er nadien niet meer ben geweest.
Ik ben echter niet van plan om mijn post te verwijderen.
Als hij denkt dat hij nu stappen moet ondernemen dan moet hij dat maar doen.
Ik heb genoeg kenissen die mijn verhaal kunnen bevestiggen.

Als het waar is van die dreig-email dan maakt meneer Mark Huybers hier een hele slechte beurt mee. Niet alleen heeft hij geen poot om op te staan, hij laat ook nog eens zien hoe hij om denkt te kunnen gaan met mensen die niet tevreden zijn over hem en/of een klacht hebben.
 
Laatst bewerkt:
Post die mail eens.... ben wel benieuwd.

Hij schopt zo fijn zijn eigen ruiten, weet je meteen met wat voor een zaak je te maken hebt.
 
[modbreak]

Deze discussie vind plaats tussen vdv en Huybers.

Alle nieuwsgierige aagjes die zich niet kunnen bedwingen kunnen met vdv contact opnemen. Maar deze discussie laten we verder buiten het forum

[/modbreak]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb goede ervaring met huybers motoren.
Een tijdje geleden een setje banden gekocht.
Deze waren speciaal voor mij besteld omdat dit type
niet erg vaak verkocht wordt.
Nu ben ik tot de conclusie gekomen dat de band te breed was voor mijn
achterbrug. Even gebeld, er is nu een smallere band besteld en zodra die binnen
is, wordt deze erop gelegd.
Dit vind ik dus erg klantvriendelijk *D

ook in het verleden meerdere spullen gekocht en altijd netjes behandeld.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb goede ervaring met huybers motoren.
Een tijdje geleden een setje banden gekocht.
Deze waren speciaal voor mij besteld omdat dit type
niet erg vaak verkocht wordt.
Nu ben ik tot de conclusie gekomen dat de band te breed was voor mijn
achterbrug. Even gebeld, er is nu een smallere band besteld en zodra die binnen
is, wordt deze erop gelegd.
Dit vind ik dus erg klantvriendelijk *D

ook in het verleden meerdere spullen gekocht en altijd netjes behandeld.
Ik geloof gerust wel dat er tevreden klanten zijn, ongetwijfeld. Maar dit topic gaat ook over hoe er omgegaan wordt met ontevreden klanten.
 
met jan

ik ben een tevreden klant bij hun.
ik vind dat je altijd maar een kant van het verhaal hoort, en je dus niet kunt oordelen over hoe en wat
ik heb geen klachten of opmerkingen over hun wijze van werken.
kritisch zijn mag maar iemand zo negatief beschrijven is niet zoals het hoort
als je klachten hebt moet je die met huybers uitspreken en zeker niet op het internet
heb een kawasaki bij hun gekocht voor een nette prijs en het was precies zoals het besproken is
daarom moet je ook vantevoren dingen afspreken en niet daarna als het dan fout zou zijn gegaan

kawagek
 
Omdat ik van Mark Huybers een e-mail heb gekregen waarin gedreigt wordt om stappen te ondernemen als ik dit bericht niet verwijder wil ik het volgende toelichten.
Ik heb hier niks geschreven waar ik niet 100% zeker van ben dat het gebeurd is.
Ik wil er wel bij vermelden dat het al zo'n 20 jaar geleden is dit gebeurt is en dat ik niet kan vertellen hoe hij en de service nu is, omdat ik er nadien niet meer ben geweest.
Ik ben echter niet van plan om mijn post te verwijderen.
Als hij denkt dat hij nu stappen moet ondernemen dan moet hij dat maar doen.
Ik heb genoeg kenissen die mijn verhaal kunnen bevestiggen.

Dat van die 20 jaar had je natuurlijk ook eerder kunnen vertellen in je eerste verhaal. Of was je dat "per ongeluk" even vergeten.

In 20 jaar tijd kan er een hoop veranderen
 
met jan

ik ben een tevreden klant bij hun.
ik vind dat je altijd maar een kant van het verhaal hoort, en je dus niet kunt oordelen over hoe en wat
ik heb geen klachten of opmerkingen over hun wijze van werken.
kritisch zijn mag maar iemand zo negatief beschrijven is niet zoals het hoort
als je klachten hebt moet je die met huybers uitspreken en zeker niet op het internet
heb een kawasaki bij hun gekocht voor een nette prijs en het was precies zoals het besproken is
daarom moet je ook vantevoren dingen afspreken en niet daarna als het dan fout zou zijn gegaan

kawagek

Interpunctie Jan :P

Je mag het prima op internet uitspreken als je negatief bent, ook als je positief bent. Daar is het ook voor bedoeld, om meningen te delen.

:W

Ik heb daar mijn eerste motor gekocht. Prima zaak.
 
Laatst bewerkt:
\[modbreak]

Deze discussie vind plaats tussen vdv en Huybers.

Alle nieuwsgierige aagjes die zich niet kunnen bedwingen kunnen met vdv contact opnemen. Maar deze discussie laten we verder buiten het forum

\[/modbreak]

En mag ik vragen waarom? :?
 
Dat van die 20 jaar had je natuurlijk ook eerder kunnen vertellen in je eerste verhaal. Of was je dat "per ongeluk" even vergeten.

In 20 jaar tijd kan er een hoop veranderen
Er staat toch bij "toen hij nog in best zat"
 
met jan

ik ben een tevreden klant bij hun.
ik vind dat je altijd maar een kant van het verhaal hoort, en je dus niet kunt oordelen over hoe en wat
ik heb geen klachten of opmerkingen over hun wijze van werken.
kritisch zijn mag maar iemand zo negatief beschrijven is niet zoals het hoort
als je klachten hebt moet je die met huybers uitspreken en zeker niet op het internet
heb een kawasaki bij hun gekocht voor een nette prijs en het was precies zoals het besproken is
daarom moet je ook vantevoren dingen afspreken en niet daarna als het dan fout zou zijn gegaan

kawagek
Ik beschrijf iemand zoals hij is.
Als dat erg negatief is zegt dat meer over de persoon dan over mij.
Als huybers geen slechte berichten over hem wil lezen had hij daar rekening mee moeten houden toen dat nodig was.Ik heb nog tientallen negative berichten meer over hem die ik door meerder personen kan laten bevestigen.
Maar ik denk dat 1 bericht voldoende is om duidelijk te maken dat hij zeker niet betrouwbaar (is) was.
Of vind jij het normaal dat er in een onder garantie gekochte motor onderdelen niet meer aanwezig zijn en dat hij deze geeneens met korting wil verkopen -O-
 
Ik begrijp niets van de modbreak.
Heeft Huybers soms druk uitgeoefend richting MF?

Het is aan v.d.v. om de inhoud van zijn communicatie met Huybers samen te vatten, integraal te plaatsen of whatever. Als hij met de motorzaak over de telefoon had gesproken, dan had hij toch ook het gesprek mogen samenvatten en hier plaatsen?

Of gaat de modbreak ergens anders over?
 
Dat van die 20 jaar had je natuurlijk ook eerder kunnen vertellen in je eerste verhaal. Of was je dat "per ongeluk" even vergeten.

In 20 jaar tijd kan er een hoop veranderen
In zijn eerste verhaal staat dat ze toen nog in Best zaten. Op de website van Huybers staat wanneer dat was. De suggestie van "per ongeluk" even vergeten vind ik erg misplaatst.
 
Ik begrijp niets van de modbreak.
Heeft Huybers soms druk uitgeoefend richting MF?

Het is aan v.d.v. om de inhoud van zijn communicatie met Huybers samen te vatten, integraal te plaatsen of whatever. Als hij met de motorzaak over de telefoon had gesproken, dan had hij toch ook het gesprek mogen samenvatten en hier plaatsen?

Of gaat de modbreak ergens anders over?

Yep, maar dat staat geheel los van die modbreak en heeft niet het effect dat beoogd werd aangezien ook jij hier nog kunt posten. ;)

De modbreak is omdat er een mail die in persoon aan iemand gestuurt is op het forum werd geplaatst.
Op eoa manier vind ook ik dat een mail is gericht aan diegene die in de adresbalk staat.

Een samenvatting is toch anders als een mail 1 op 1 overnemen...
 
Laatst bewerkt:
Ik ken Huybers niet en zie dus aan die reply ook niet dat het 20 jaar geleden is dat ze in best zaten, dus zo lust ik er nog wel een paar. Je kunt er niet van uit gaan dat iedereen een volledige background-check uit gaat voeren van een motorzaak voor ze hier gaan reageren. Dat doet namelijk niemand.

Iedereen gaat vervolgens wel op basis van datgene dat hier wordt gepost een oordeel vellen over , in dit geval Huybers.
Ik vind dus ook dat er zowel in dit topic, maar ook in het algemeen in andere topics, veel te makkelijk wordt gedacht over het plaatsen van dergelijke info. Er wordt totaal niet over de gevolgen nagedacht en dat doet er ook niet toe want het eigen onrecht is natuurlijk vele malen belangrijker. Je hebt het over iemands inkomen waar hier totaal eenzijdig aan getornt wordt.

Dat vind ik misplaatst.

Ik begrijp niets van de modbreak.
Heeft Huybers soms druk uitgeoefend richting MF?

Het is aan v.d.v. om de inhoud van zijn communicatie met Huybers samen te vatten, integraal te plaatsen of whatever. Als hij met de motorzaak over de telefoon had gesproken, dan had hij toch ook het gesprek mogen samenvatten en hier plaatsen?

Of gaat de modbreak ergens anders over?

_O-

Heb je al gesolliciteerd bij de telegraaf of hart van nederland.

Wat een sensatielust.

Wij als MF-crew trekken in deze totaal geen partij.

Als Huybers een mail stuurt naar vdv dan is deze aan vdv gericht en niet aan alle MF gebruikers. Het is dan ook aan vdv om dit met Huybers af te handelen. Op deze manier is er voor Huybers geen enkel weerwoord mogelijk en is het voor vdv makkelijk genoeg om de communicatie dusdanig weer te geven dat het voor hem juist uitkomt.

Ik ken vdv niet en ben zo langzamerhand wel zo wantrouwig dat ik onbekenden (zeker op het internet) niet vertrouw.

Dat is ook de reden van het verwijderen van het mailtje. Als Huybers er voor kiest om zich op MF aan te melden en dan hier een weerwoord te geven mag je er wat mij betreft met zijn allen opduiken, maar zolang Huybers er voor kiest om zijn dispuut met vdv buiten MF om te regelen hebben wij dat als MF-crew zijnde te respecteren.

Met betrekking tot je voorbeeld over het telefoongesprek, de reply's waarin vdv aangeeft een mailtje te hebben gekregen en daarin een samenvatting geeft zijn niet verwijdert dus wat wil je nog meer.
 
Fora kunnen openheid bieden, sterker nog, ze zijn er m.i. voor bedoeld. Illuminaton vraagt om openheid en (o.a.) v.d.V. geeft openheid over zijn ervaringen. Net zoals in de 'echte wereld' is zeker niet alles en iedereen op internet te vertrouwen maar ik zie geen redenen om zijn reactie in diskrediet te trekken. In tegendeel hij onderbouwt zijn reactie met een 'bewijs'dat vervolgens wordt verwijdert om Huibers niet nog meer te beschadigen dan dat hij zelf al heeft gedaan door vdV te behandelen en boevndien te dreigen met juridische stappen die vervolgens uit blijven.
Dit is niet iets tussen vdV en Huibers maar tussen (potentiele) klanten en Huibers.
Door nu kritiek te leveren op vdV wordt afgeweken van het feitelijke topic . Zeker zijn de inkomsten van Huibers in het geding maar evenzo de uitgaven van anderen.
 
Heb je al gesolliciteerd bij de telegraaf of hart van nederland.

Wat een sensatielust.
Met dit soort opmerkingen, waarbij je op de persoon speelt, draag je niet bij aan een correcte behandeling van dit meningsverschil.

Als Huybers een mail stuurt naar vdv dan is deze aan vdv gericht en niet aan alle MF gebruikers. Het is dan ook aan vdv om dit met Huybers af te handelen.
Het is ook aan vdv om de inhoud van dit mailtje wel of niet bekend te maken. Er is niets geheims aan. Het is aan Huybers om hier iets van te vinden, niet aan een moderator.
 
Terug
Bovenaan Onderaan