iemand ervaring met importeren uit amerika

ricar6

Die hard MF'er
11 sep 2006
327
0
Haarlem
Hallo

Ik wil voor mijn Suzuki gsxR 600 uit 2002 een Yoshimura TRS tri-oval Titanium kopen.
Hier in Nederland kost deze 594 euro.
Ik heb op internet gekeken in Amerika en als ik heb daar zou bestellen kost het me 370 euro inc verzendkosten en dk killer.

Heeft iemand hier er ervaring mee.
Ik ken de verhalen wel van je moet het laten versturen als kado en zo maar hoe gaat dat dan.

Kan iemand mij er mee helpen.

Alvast bedankt Ricardo.
 
Ik ben ook erg benieuwd naar tips, wil nl precies hetzelfde doen. die van mij kwam in USA op 350Euro uit (omgerekend) en hier kost ie 700+ euro. 2x zoveel betalen voor een zelfde artiekel was ik ook niet van plan.

Voor de meerprijs vlieg ik desnoods wel heen en weer, heb ik er nog een leuke rijsje bij. ;)
 
ben net bezig geweest met een arai uit japan, maar dat is onbegonnen werk behalve als je het ophaalt, die f**king btw nekt je gewoon
 
Ik wil dus een undertail uit de vs over laten komen. Dat ding is daar ook veel goedkoper, alleen als je dat doet moet je dus btw, verzend en douane kosten betalen. Ik weet ook niet hoe dat precies werkt, ik ben ook wel benieuwd.
 
ja wat ik gehoord heb is dat als de winkel of bedrijf waar je wat besteld mee wil werken.
dat ze het als kado moeten verzenden met een waarde van onder de 100 dollar op de doos en dat dan vaak gewoon door de douane door gaat zonder controle.
dan hoef je dus geen btw en geen invoer tebetalen. (heb ik gehoord of het zo is :? ).
en als je paketje er wel toevallig er uit gepikt word door de douane dat ze je dan de 19% btw en invoer rechten varieert tussen de 5% en de 25% licht er aan wat het is
en als dat betaald is dat ze het dan gewoon door sturen

is wat ik gehoord heb weet het ook niet zeker

gr ricardo
 
Hallo

Ik wil voor mijn Suzuki gsxR 600 uit 2002 een Yoshimura TRS tri-oval Titanium kopen.
Hier in Nederland kost deze 594 euro.
Ik heb op internet gekeken in Amerika en als ik heb daar zou bestellen kost het me 370 euro inc verzendkosten en dk killer.

Heeft iemand hier er ervaring mee.
Ik ken de verhalen wel van je moet het laten versturen als kado en zo maar hoe gaat dat dan.

Kan iemand mij er mee helpen.

Alvast bedankt Ricardo.


via holland motorsport kan je het doen. als je via internet besteld dan krijg je nog eens 20 of 30% korting *O* zo heb ik het ook gedaan *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan